dieta
Spanish tenor Placido Domingo gives a press conference ahead of his concert in Moscow on October 15, 2019. (Photo by Dimitar DILKOFF / AFP) (Photo by DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images)

640-0-5e7b7bfaead0b.jpg
So Nila10:17 | 26/03/2020

Për të gjithë ne në vetë-izolim, pandemia na detyron të ‘rivendosemi’. Por si të ‘rivendosemi’? Secili prej nesh mund ta përdorë këtë periudhë për t’u forcuar. Ne vazhdojmë të shkojmë tek burime të jashtme për të gjetur lirinë e mendjes dhe shpirtit.

Juhi Singh është një specialiste e mjekësisë orientale dhe kultivuese e bimëve kineze. Ajo është themeluesja e Qendrës Juhi Ash, e cila ndodhet në Manhattan. Juhi ndan me ne disa këshilla të vlefshme për këtë periudhë stresuese që po kalojmë.

Dieta ‘Ayurvedic’

Kur ushqimet janë gati duke mbaruar, shumica prej nesh mund të ketë ende disa të ngrira. Nga pikëpamja etike, nuk më pëlqejnë mbeturinat. Nga pikëpamja ushqyese, them këtë: Nëse del nga ngrirja i mykur, hidheni.

Dieta Ayurvedic është një dietë me bazë bimore, e përgatitur me erëza medicinale, të cilat mund të përfshihen në çdo vakt. Nuk është rreptësisht vegjetariane. Zgjedhja personale dhe nevojat ushqyese duhet të merren në konsideratë.

Hari elaichi (kardamom jeshil) është një burim i shtojcave që ndihmon në tretje dhe ul presionin e gjakut. Ai është anti-inflamator gjithashtu.

Tjetri është pluhuri jeera. Kjo erëz tokësore shoqëron receta të këndshme, si supat dhe është një burim i mirë i fibrave, fosforit, kaliumit, bakrit, kalciumit, hekurit, magnezit dhe manganit. Studimet mbi të zbulojnë përfitime të mundshme shëndetësore në luftimin e diabetit, kolesterolit të lartë, sheqerit të lartë në gjak dhe varësisë nga droga. Ai lufton bakteret dhe parazitët, forcon sistemin tuaj imunitar dhe ndihmon në rënien në peshë.

E fundit, por jo më pak e rëndësishme, është pluhuri lal mirch (djegës i kuq). Ai është burim i vitaminës C dhe kaliumit. Është i mirë për sistemin tuaj imunitar dhe shëndetin e zemrës, si dhe është mjaft i shijshëm kur e hidhni në salmon.

Erëzat medicinale janë si spërkatja e pluhurit të zanave mbi shëndetin tuaj.

Vitaminat

Cilësia e vitaminave që ju merrni është thelbësore. Rruga e brendshme e ushqyesve është e ndërlikuar. Sa më i pasur në vitamina të jetë ushqimi juaj, aq më të lumtura do të jenë qelizat. Unë rekomandoj ushqime të pastra, bio, sepse ato forcojnë sistemin imunitar, kanë vitaminën D3 dhe zink. Kur i merrni bio, ato përmbajnë 96% vlera ushqyese, ndërsa kur janë të përpunuara, vetëm 6%.

Qartësoni mendimet tuaja

Tani le të futemi pak në mendjen tuaj. E di që të gjithë jemi të shqetësuar. Por ne kemi kontroll të plotë mbi mendimet tona. Ju nuk do të bluani më të njëjtat mendime. Ju do të mësoni se cilat mendime duhet të mbani dhe cilat duhet t’i largoni. Ju do të meditoni! A e shtova frikën tuaj? Sinqerisht, unë nuk e kuptoj këtë frikë. Ju keni shumë shqetësime dhe të përpiqeni për të rënë në qetësi, nuk është njëri prej tyre.

Mendoni jashtë kutisë. Ka shumë instruktorë të papunë të kërcimit atje, të cilët janë të lumtur të na ofrojnë një klasë virtuale, imagjinoj. Trupat tanë do të na falënderojnë për lëvizjen. Truri ynë do të na falënderojë për sfidimin e një aftësie të re. Perspektiva është aftësia që na nevojitet.

‘National Geographic’ mund të jetë burimi më i ditur dhe më i besueshëm që mund të gjeni për informacion specifik në çdo fushë. Njohuria më specifike që na nevojitet tani është udhëzimi në lidhje me shëndetin tonë. Ne jemi secili një element integral i së tërës. Kjo njohuri duhet të na ngrejë shpirtin. Njëri nga ne do të pastrojë ujërat dhe qiejt. Shpirtra të ngritur do të thotë një sistem imunitar i ngritur.

Të zgjedhësh të ndjekësh zërin më të lartë në vend të zërit më të ditur, është momenti kur filloni të rrëshqisni në një territor aq të rrezikshëm, sa një virus mund t’ju marrë.

Siguria është shqetësimi juaj kryesor tani. Praktikuesit tuaj të kujdesit shëndetësor janë aleatët tuaj. Plani individual i kujdesit shëndetësor i një pacienti bazohet në kushtetutën e tyre unike, shëndetin ekzistues, stilin e jetës dhe nevojat personale. Shëndeti i mirë është në duart tuaja fillimisht dhe pastaj në duart e mjekësisë.

Me një mendje të shëndetshme, ne kemi fuqinë të kontrollojmë mendimet tona. Me një trup të shëndetshëm, ne kemi fuqinë të veprojmë mbi ta. Me një shpirt të shëndetshëm, ne kemi mundësinë të veprojmë me dinjitet./abcnews.al

 

 

unnamed-1.jpg
So Nila10:00 | 31/01/2020

Pavarësisht se sa herë kemi dëgjuar frazën, “ju jeni ajo që hani “, kjo nuk është mjaftueshëm bindëse për të rishqyrtuar menunë tonë të ngrënies.

Por shumë shpesh, kur flasim për ushqimin, ne priremi të përqëndrohemi më tepër në imazhin e trupit tone, duke harruar se nevoja urgjente për të pasur një dietë të shëndetshme përveçse  shëndetit tonë fizik, i referohet edhe shëndetit mendor.

Një studim, bërë mbi qindra anketues referuar përzgjedhjes së tyre të ushqimit, tregon se cila dietë vlen të ndiqet për një trup të shëndetshëm.

1.Zgjidhni dietën mesdhetare

 

Ju mund të jeni të lodhur duke e dëgjuar një gjë të tillë, por përbërësit që përfshihen tradicionalisht në dietën tradicionale mesdhetare që ne i njohim aq mirë, së pari me vaj ulliri dhe perime, ndihmojnë në mbrojtjen kundër depresionit, ankthit. Për më tepër, frutat, perimet dhe farat e freskëta kanë qenë gjithashtu të lidhura me nivele më të larta të lumturisë dhe normave më të ulëta të depresionit. Sigurisht, shkencëtarët nuk e dinë saktësisht se çfarë është kjo, pasi shumica e dietologëve regjistrojnë kryesisht shoqatat e vëzhguara, jo marrëdhëniet shkak dhe pasojë.

2.Dietat e dobëta janë të lidhura me përkeqësimin e humorit

 

Nëse, pra, keni një çrregullim, siç janë ankthi dhe depresioni, duhet të hani me kujdes. Truri ka nevojë për lipide, aminoacide, vitamina dhe minerale, dhe studimet tregojnë se nëse e privoni atë nga këta përbërës, do të ndikojë drejtpërdrejt në gjendjen shpirtërore dhe stresin tuaj.

3.As avokado, as shegë,  nuk do t’ju bëjnë të lumtur

 

Nuk ka super ushqime – ose të paktën nuk ka prova shkencore për të mbështetur ekzistimin e ushqimeve të mrekullueshme. Në përgjithësi, çrregullimet si ADHD nuk mund të trajtohen me ushqim. Edhe pse një gjë e tillë nuk është provuar ende, pasi edhe pse ka disa studime kërkimore inkurajuese me kalimin e kohës. Ekzistojnë gjithashtu shumë raporte personale, por është e vështirë të nxirren përfundime të forta nga vëzhgimet personale./abcnews.al

 

cristiano.jpg
So Nila11:34 | 15/01/2020

Ylli i Juventusit dhe Portugalisë i pëlqen të  konsumojë ushqim më shumë se gjashtë herë në ditë. Një nga çelësat e suksesit të Cristiano Ronaldos përgjatë gjithë karrierës së tij si futbollist kanë qenë dietat e tij ushqimore, detaje që janë zbuluar ditët e fundit.

Ylli portugez  ha gjashtë herë në ditë dhe ushqimi që konsumon më shpesh është peshku – kryesisht peshk shpate, ton dhe merluc – duke përbërë kështu pjesën kryesore të dietës së tij . Cristiano gjithashtu konsumon shumë edhe mishin e pulës, përmbajtja e ulët e yndyrës dhe niveli i lartë i proteinave e bejnë ushqimin e preferuar për sytë e portugezit.

 

Dy dreka, dy darka …

Për mëngjes, Cristiano preferon të konsumojë  proshutë dhe djathë, të shoqëruar me kos me pak yndyrë. Kur vjen puna për diçka të lehtë, ish-ylli i Manchester United dhe Real Madrid preferon të konsumojë tost me avokado.

Dreka numër një e portugezit përbëhet nga mishi i pulës dhe sallata, ndërsa dreka numër dy mund të jetë peshk, si ton, me sallatë, vezë dhe ullinj. Për darkë, ai ka tendencë të konsumojë mish ose peshk, ndonjëherë duke e ndarë  darkën  në dy orare të ndryshme.

Cristiano, 34 vjeç, gjithashtu pëlqen të flejë tetë orë gjatë natës dhe të marë disa herë sy gjumë në ditë: në raste të veçanta deri në 5 herë. Mos të harrojmë që kjo ështe e kombinuar me shumë punë  të palodhur në stërvitje dhe në palestër, me not dhe pilates, dy aktivitete që ai bën në kohën e tij të lirë për të qëndruar 100% në formë./abcnews.al

klohe-dhe-kim.jpg
ad min17:10 | 19/09/2019

Instagram do të bllokojë disa postime të personave të famshëm si Kim Kardashian apo Cardi B. Në fakt, aplikacioni ka vendosur që të bllokojë të shfaqen për përdoruesit nën 18 vjeç postimet për kirurgjinë plastike dhe produktet që shërbejnë për humbjen e peshës.

Kjo lëvizje është një përpjekje e re që Instagram po bën për të ndaluar këto përmbajtje që lidhen me dietat, detoksifikimin dhe kirurgjinë kozmetike.

Kompania, e cila zotërohet nga Facebook, ka qenë nën presion të vazhdueshëm nga ekspertët e shëndetit. Sipas këtyre të fundit, postime të tilla kanë impakt tek shëndeti mendor dhe imazhi i trupit tek të rinjtë.

Sipas rregullave të reja, këto produkte të cilat reklamohen për t’u shitur ose kanë çmim në postim, do të fshihen për përdoruesit që janë nën moshën 18-vjeçare.

Reagimi i përdoruesve në lidhje me këtë çështje ka qenë i menjëhershëm. Jameela Jamil, aktiviste dhe aktore, tha se kjo është një fitore. Ajo njihet për kritikat e vazhdueshme ndaj të famshmëve në rrjetet sociale, duke përfshirë Khloe Kardashian për postimet e saj në lidhje me produktet e dietave./abcnews.al

 

banner-1.jpg
ent ela12:30 | 24/08/2019

Humbja e peshës është nganjëherë një sfidë, por ka disa strategji dhe zakone të mira që ju ndihmojnë të humbni peshë përgjithmonë pa një dietë.

Të mbash dietë nuk është e lehtë. Shpesh llogaritja e gramëve, kalorive dhe menutë e paracaktuara janë të mërzitshme. Për të humbur peshë rregulli i parë që duhet të ndiqni është të ndryshoni zakonet e vogla ditore.

Shpesh pas dështimit të dietës dhe akumulimit të kileve të tepërta ekzistojnë thjesht sjellje të gabuara.

Agjërimet dhe privimet në tryezë për shembull nuk shërbejnë as për të humbur peshë dhe as për të qenë të shëndetshëm.

Të hash pak dhe shpesh lejon në vend të kësaj të kontrolloni më mirë urinë dhe të qëndroni larg tepricave. Disa studime thonë se për të qenë në formë dhe të ndjeheni mirë, ju duhet të rimendoni dietën tuaj jo për sa i përket kalorive dhe sakrificave, por përsa i përket stilit të jetës.

Ja 5 truke të dobishme për të humbur peshë një herë e përgjithmonë pa dietë:

Nuk duhet t’ju mungojnë fibrat

Perimet, frutat, drithërat dhe derivatet e tyre janë veçanërisht të pasura.

Fibrat ndihmojnë në rregullsinë e zorrëve, e cila është thelbësore për mbajtjen e duhur dhe të shëndetshëm, si edhe  kanë një fuqi të shkëlqyeshme të ngopjes.

Ngadalësojnë thithjen e sheqernave dhe yndyrnave dhe zgjati nndjenjën e ngopjes.

Bëni pazar me listë

Një strategji e dobishme për t’i rezistuar urisë është të bëni pazar me listë.

Vendosja e asaj që ju nevojitet të zezë dhe të bardhë për të ndjekur një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar do t’ju ndihmojë të mos i nënshtroheni joshjes së patateve të skuqura, snack dhe ëmbëlsirave.

Dhe nuk ka ndonjë shtëpi që të mos kesh ushqime të yndyrshme dhe për të mos i tepruar ato.

Përdorni erëzat

Kanellë, xhenxhefil, shafran i Indisë japin shije dhe lëndë ushqyese pa shtuar sheqer dhe yndyrë.

Për më tepër, ata janë zëvendësues të shkëlqyeshëm të kripës dhe sheqerit.

Aromatozojnë pjatat pa shtuar kalori.

Ato më pas sigurojnë një larmi të madhe të lëndëve ushqyese që janë të vlefshme për shëndetin dhe për linjat.

Mos humbni yndyrnat e mira

Acidet yndyrore thelbësore si Omega 3 janë aleatë të shkëlqyeshëm të linjave dhe shëndetit.

Mbrojnë zemrën dhe promovojnë qarkullimin e rregullt të gjakut, duke kundërshtuar fryrjen, mbajtjen e ujit dhe celulitin.

Japin edhe ngopje.

Burime të shkëlqyera janë, për shembull, peshqit blu (sardele, alice, skumbri, açuge, aringa), arra (bajame, arra, lajthi, fistikë, etj.), Farat vajore (kunguj, liri, etj.) .).

Mos hiqni dorë nga proteinat

Proteinat e mishit dhe derivatet e tij, të peshkut, të vezëve ndihmojnë për të mbajtur larg sulmet e urisë.

Ata kanë një fuqi të mirë ngopëse e cila është e domosdoshme për të mbajtur larg urinë

Kanë edhe një avantazh tjetër, pasi janë thelbësore për shëndetin e muskujve dhe ndërtimin e masës së dobët. /abcnews.al

 

demencc.jpg
ad min23:11 | 14/05/2019

Organizata Botërore e Shëndetit ka publikuar për herë të parë udhëzimet se çfarë duhet të bëjnë njerëzit që të shmangin demencën. Demenca është sëmundje e trurit, që shkakton humbje graduale të aftësisë për të menduar, gjykuar, mbajtur mend, deri në kufizim të veprimtarisë në jetën e përditshme.

Demenca prek të paktën 50 milionë persona në të gjithë botën dhe po bëhet gjithnjë e më e përhapur. Deri më tani nuk ka asnjë mjekim që ta kurojë, por ka disa gjëra që njerëzit mund të bëjnë që të ulin rrezikun ose të ngadalësojnë demencën.

Moshat e vjetra janë më të prekura. Ekspertët kanë sugjeruar që ndryshimi i mënyrës së jetesës mund të ndalojë një të tretën e rasteve me demencë.

Por çfarë udhëzon Organizata Botërore e Shëndetit?

  1. Të rriturit, duke përfshirë të moshuarit duhet të kryejnë të paktë 150 minuta aktivitet fizik në javë.
  2. Duhet ndaluar duhani për shkak se është i dëmshëm për trurin dhe trupin.
  3. Duhet ngrënë mirë dhe shëndetshëm. BBC sugjeron dietë mesdhetare me perime të freskëta dhe fruta.
  4. Mos merrni mundimin të përdorni pilula me vitamina. Sipas studimeve nuk ka asnjë provë që kjo mund të ulë rrezikun për demencën.
  5. Duhet ndaluar përdorimi i alkoolit. Të pish shumë është e rrezikshme. Disa studime të tjera kanë sugjeruar se konsumimi i vogël i tyre mund t’ju mbrojë nga demenca, por nuk ka prova të forta që ta mbështesin këtë ide.
  6. Stërvitje për trurin. Disa studime sugjerojnë që të përdoren aktivitete që kanë të bëjnë me trurin. Bëhet fjalë për fjalëkryqe ose lojëra të tjera që mund t’ju ndihmojnë.
  7. Mbani peshë të shëndetshme. Kjo lidhet edhe me dietën dhe të stërviturit.
  8. Duhet të jeni socialë. Edhe pse nuk ka prova se mund të ndalojë ose të ngadalësojë demencën, të qëndrosh me miq lidhet me shëndetin e mirë dhe mirëqenien.
  9. Bëni kujdes me tensionin. Ka një lidhje të fortë mes demencës dhe tensionit të lartë të gjakut.
  10. Kujdes edhe me diabetin. Kontrolli i sheqerit në gjak është shumë i rëndësishëm për të ulur rrezikun nga komplikacione të tjera, siç është edhe demenca.
  11. Mbajeni nën kontroll kolesterolin. Edhe ky është një faktor që ndikon për të shkaktuar demencën.

/abcnews.al

dieta-1-933x445.jpg
ent ela11:51 | 13/04/2019

Mungesa e ushqimit po merr shumë jetë njerëzish në botë, por një pjesë e konsiderueshme po shkojnë në fatalitet edhe si pasojë e dëshirës për tu larguar nga ushqyerja.

Specialistet ushqimor nga ana tjetër thonë që të kemi kujdes edhe me ushqimet që konsumojmë pasi ato janë shkaktarët kryesorë që po marrin miliona jetë njerëzish.

Shkaktari më i madh i vdekjeve në të gjithë botën për këtë dekadë është ushqimi. Ndonëse duket paradoksale, por regjimi ushqimor i gabuar ka çuar në 11 milionë humbje jetësh vetëm gjatë vitit të kaluar. Studiuesit e lidhin këtë me dietat e varfra në vlera që kanë çuar në probleme shëndetësore të pakthyeshme e në rastin më të keq drejt vdekjes 1 në 5 persona.

Një shqetësim mbeten edhe reklamimi i produkteve të dobësimit si çajrat apo suplementet në çdo faqe interneti.

Ndërkaq promovimi në rrjetet sociale i modeleve me forma perfekte po ashtu ka rritur riskun që kryesisht vajzat të abuzojnë me uljen në peshë në mënyrë drastike.

Shifrat botërore flasin për probleme shëndetësore që lidhen me dietat e pasura në kripëra dhe të ulëta në vitamina. Për këtë arsye OBSH ka ngritur alarmin që të gjitha vendet anëtare të saj të zbatojnë planin e hartuar për ushqyerje të shëndetshme.

Tv Klan

lionel-messi-record-trophy-holder-621x330.jpg
ad min08:40 | 11/10/2018

Lionel Messi ka bërë një ndryshim të madh në jetën e tij. Kampioni i Barcelonës dëshiron që të vazhdojë karrierën në nivele të larta dhe të fitojë trofe për të kënaqur fëmijët e tij.

Në moshën 31-vjeçare nuk tregon shenja lodhjeje.

Lionel Messi, tashmë kapiten i Barcelonës, vazhdon të fitojë trofe, e të shkëlqejë, dhe kjo i detyrohet një ndryshimi të rëndësishëm të bërë nga ai. Argjentinasi ka hequr dorë nga jeta disi e shpenguar që ka bërë tradicionalisht dhe që rrezikonte t’ia shkurtonte karrierën.

Të kuptohemi, ai nuk e ka tepruar kurrë, as me pijen, ushqimin apo jetën e natës, por futbolli profesionist kërkon thuajse përsosmëri. Messi ka hequr dorë nga pija e tij e preferuar, vera, po ashtu ka pakësuar një kafe tradicionale argjentinase që e pëlqente shumë.

Për më tepër, ka ulur konsumin e mishit, edhe pse ky ishte një nga përbërësit më të rëndësishëm të dietës së tij prej vitesh. Gjithashtu, kapiteni katalanas është bërë edhe më shumë familjar sesa ka qenë, duke shpenzuar shumë më tepër kohë në shtëpi.

Në moshën 31-vjeçare, ai nuk dëshiron të nisë rënien e formës, sepse i ka vënë vetes një synim të rëndësishëm. Djali i tij i madh, Tiago, është bërë 6 vjeç, ndërsa djali i dytë, Mateo, ka mbushur 3, dhe Mesi dëshiron që fëmijët ta shohin duke luajtur futboll e duke fituar.

Si një baba i mirë, ai kërkon që ata të kënaqen dhe të jenë të krenarë për të./abcnews.al


Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore. 
NUIS/NIPT K01711004F


Kontakt

Telefono