Klevis Balliu publikon dokumentet: Projekti Unazës së Re pa një leje të vlefshme ndërtimi

schedule11:07 - 18 Nëntor, 2019

schedule 11:07 - 18 Nëntor, 2019

Demokratët janë të bindur se projekti i Unazës së Re është i mbuluar me hije të forta skandali e korrupsioni. Ish-deputeti demokrat Klevis Balliu denoncoi nga selia blu atë që e cilësoi si skandalin e rradhës pas atij të D-H Albania dhe që lidhet me mungesën e një leje ndërtimore për lotin ku po kryhen punimet.

Kompania që ka hartuar sponcoriazuar projektin nuk ka drejtues teknik në fushën e gjeodezise dhe këtë fakt demokratët e mbështetën në dokumentat që vetë Ministria e Infrastrukturës ka firmosur.

Balliu kërkesën e ka për organin e akuzës, të cilit krahas hetimeve i kërkoi ndalim të menjëhershëm të punimeve.

Prej më shumë se 1 jave, IKMT ka nisur prishjen e ndërtesave në lotin e parë të Unazës së Re, ku një pjesë e banesave kanë përfituar kompesim nga qeveria ndërkohë që pjesa tjetër e objekteve janë skualifikuar në procesin e legalizimit nga ALUIZNI.

Deklarata e plotë:

Projekti korruptiv i Unazës së Re, që po shkatërron shtëpitë e  qindra familjeve për vjedhjen e disa milionë eurove dhe ndërtimin e  disa komplekseve me pallate në të njëjtin vend është pa një leje të vlefshme ndërtimore.

Që prej një viti, Partia Demokratike ka publikuar dokumenta dhe të dhëna që tregojnë se projekti i Unazës së Re u nis si një projekt për të vjedhur, duke shkelur disa nga rregullat kryesore për ndërtimin e një vepre të tillë.

Rol kyç në skemën e vjedhjes me projektin e Unazës së Re ka Agjencia e Rrugëve, e cila, në kundërshtim me ligjin e sponsorizimeve, ka pranuar si dhuratë një projekt të gatshëm mbi 1 milionë euro nga kompania AVE CONSULTING.

Dokumentat provojnë se projekti teknik eshte jo i plotë. Atij i mungon studimi topografik, gjë që vërtetohet nga shkresa e 16 Tetorit 2018 e Autoritetit Kombëtar të Rrugëve.

Një shkresë tjetër, e 11 Dhjetorit 2018 e Ministrisë së Infrastrukturës, tregon kompania “AVE CONSALTING” ,që ka sponsorizuar projektin, në kundërshtim me ligjin, nuk ka drejtues teknik në fushën e gjeodezise. Ky është një fakt shtesë për mungesën e studimit topografik, pa të cilin nuk mund të projektohen detajet e zbatimit të projektit.

Mungesa e këtij studimi sjell pasoja juridike në pavlefshmërinë e lejes së ndërtimit të projektit që kushton 20 milionë euro për 1 kilometër. Duke mos patur një studim të fazes së parë të projektit, shkaktohet edhe një dëm i madh ekonomik, pasi volumet e punës llogariten keq, aksi i rrugës zhvendoset sipas interesave korruptivë të momentit dhe rritet kostoja e punimeve.

Përveç anës teknike, që bën të pavlefshëm lejen e ndërtimit, në këtë çështje ka edhe një konflikt të pastër interesi të kompanisë që gjoja i ka falur qeverisë një projekt 1.2 milionë euro. Nga njëra anë, Ave consulting, që ka projektuar shkatërrimin e qindra shtëpive tek Unaza e Re, ka fituar tenderin per të permbyllur procedurat e legalizimit te objekteve informale.

Parti Demkoratike i kërkon Prokurorisë të hetojë pa vonesë këtë aferë të rëndë korruptive, duke mos e zvarritur atë siç po bën me rastin e DH Albania, për të cilën, akoma pas një viti nuk ka asgjë konkrete.

Partia Demokratike do t’i dorëzojë Prokurorisë te gjitha dukementat e nevojshme për të nxjerrë në dritë këtë aferë korruptive, ku një grusht njerëzish duan të shtojnë pasuritë duke shkatërruar jetën e qindra familjeve.

Një prokurori e pavarur, që nuk sakrifikon drejtësinë për t’ia hedhur vetingut, ka në dorë të kërkojë pezullimin e menjëhershëm të zbatimit të këtij projekti korruptiv dhe të pavlefshëm juridikisht tek Unaza e Re!

Kur shqiptarët t’i besojnë Partisë Demokratike qeverisjen e vendit, zyrtarët apo privatet e përfshirë në këtë aferë do të përgjigjen para ligjit. Me ligjin tonë të ri Antimafia dhe me programin tonë “Ndiq paranë”, ata do të paguajnë çdo dëm që i është shkaktuar shtetit shqiptar dhe banorëve të Unazës së Re nga projekti korruptiv  20 milion euro për 1 km./abcnews.al

Afrim Qendro deklaron se është bërë studimi i gjeodisë nga kompania e tij, por nuk pranon ta publikojë këtë studim.

Përgjigjia e Ministrisë së Infrastrukturës e cila pohon se kjo kompani nuk ka gjeodet (topograf) duke hedhur poshtë Afrim Qendron që pretendon se ka një studim teknik për Unazën e Re.

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!