Fëmijët e mi presin që bota të përqendrohet në nevojat e tyre për teknologji. Ata presin t’i marrin shërbimet si t’i dëshirojnë dhe kur t’i dëshirojnë. Transporti i tyre është makina ose Uber, ndërsa produktet u vijnë kur të duan. Ata e shohin gjithçka si një shërbim shumë të mirë të lidhur me nevojat e tyre. Kjo është një pamje rrënjësisht e ndryshme e botës në krahasim me gjeneratat e mëparshme të amplifikuar nga ngjarjet e 2020 dhe zhvendosjes në mijëvjeçarë. Ne presim që sistemet tona të ndjejnë dhe të masin gjithçka, nga marrja e niveleve të oksigjenit në gjak deri te parashikimi se kur duhet të bëni pazar.
Makina juaj mund të jetë në gjendje të ecë vete, në kohë reale, dhe të japë të dhëna të vazhdueshme nga shoferi, i cili më pas azhurnon cilësimet, bazuar nga reagimet. Kjo nuk do t’ju bëjë shofer i Formula Një apo kampion bote Lews Hamilton, por tregon se ku mund të na çojë sinteza e të mësuarit njerëzor dhe makinerik në kohë reale, informon abcnews.al. Vozitja së shpejti do të jetë së shpejti një aktivitet ndryshe nga ai i prindërve tanë. Makina, njeriu, prodhuesi, madje dhe infrastruktura e rrugove do të bashkëveprojnë për një përvojë të përsosur. Rrugët do të jenë më të sigurta dhe shumica e asaj që ju intereson gjatë ngarjes do të përmirësohet nga personalizimi i përvojës suaj në makinë.
Prodhuesit e automjeteve, sipas McKinsey, do të shohin 20% ose më shumë të fitimeve të tyre që vijnë nga shërbimet e personalizimit të softuerit në automjet. E njëjta gjë do të jetë e vërtetë për kamionët që ecin vetë në Australi, duke zvogëluar ngarkesat e punës së njerëzve dhe gjithashtu duke rritur sigurinë dhe vëllimin e ngarkesave të transportuara. Teknologjitë telepatike, pajisjet dhe sensorët e tjerë të lidhura bashkë do të sigurohen që automjeti po performon siç pritet.
Sistemet inteligjente bëhen të pritura, jo të papritura.
Ideja që produktet gjithnjë e më shumë do të duhet të jenë inteligjente për të qenë të dobishme, jo vetëm inteligjentë si një përvojë me vlerë të shtuar, është katalizatori për një botë sistemesh inteligjente. Këto sisteme janë një rrugë për të ndërtuar shkallë digjitale dhe konkurrencë për organizatat ku makinat e ngulitura, softueri dhe inteligjenca punojnë së bashku në kohë reale për të bërë detyra, për të kaluar informacion ose për të ofruar shërbime përmes qiellit. Dhe këto sisteme gjenden në skajin inteligjent ku grumbullohen, analizohen ose ndjehen të dhëna, sesa në një server të centralizuar, informon abcnews.al.
Për të lidhur në mënyrë të përsosur shoferin, automjeti dhe prodhuesi në kohë reale ka mundësi të dukshme dhe emocionuese për përdoruesin, shitësin dhe grupin e rishikuar plotësisht të pritjeve që kjo gjeneratë e re do të ketë për transportin.
Kjo është e vërtetë në të gjithë industritë. Thjesht imagjinoni të jeni në biznesin e ashensorit dhe të pranoni që ashensori është një sensor, duke mbledhur të dhëna mbi përdorimin dhe modelet e lëvizjes së njerëzve në ndërtesë, dhe se madje është një shtesë e mundshme e aftësive të sigurisë së ndërtesës, informon abcnews.al. Nëse sensorët mund të monitorojnë dhe parandalojnë riparime të shtrenjta dhe shumë të papërshtatshme duke parashikuar dështimet e mundshme të pjesëve dhe duke kryer mirëmbajtje parashikuese, atëherë ekonomia e biznesit të ashensorit dhe natyra e bisedave në lidhje me vlerën e ashensorit shkojnë përtej 100 viteve të kaluara të pritjeve shumë të përqendruara .
Imagjinoni t’i lidhni ato të dhëna në mënyrë të sigurt nga një ashensor me të tjerët në qytet (ose qytete të tjera). Atëherë imagjinoni të jeni në gjendje të kërkoni modele të ngjashme në kohë reale për të rritur njohuritë për produktin ose modelin e shërbimit të ri, apo edhe për të ulur kostot e pronësisë për përdoruesit nëpër dhjetëra mijëra ashensorë të ngjashëm. Kthimi i kësaj nga një kosto kapitale për një përdorues në një shpenzim operativ, me premtimin se zbatimi i asaj inteligjence do të përdoret për të ulur kostot e vazhdueshme dhe se azhurnimet e përhershme do të vendosen me kalimin e kohës, do të jetë normë.
Duke e bërë ashensorin një shërbim (transporti, siguria dhe njohuritë), duke u përqendruar në makineri dhe softuer për të ofruar shërbime të paramenduara kurrë më parë, ne hyjmë në botën e sistemeve inteligjente. Tani mendoni për industrinë tuaj dhe si mund ta ktheni kompaninë tuaj në një biznes të lulëzuar të sistemeve inteligjente.
Ndërsa transformimi digjital ka qenë një proces i qëndrueshëm që nga viti 2013, rritja e sistemeve inteligjente ka të ngjarë të jetë më e shpejtë dhe e thellë, sepse ndërsa ndërmarrjet bëhen softuer të shtyrë për të përmbushur nevojat e sistemeve dhe klientëve, bota e sistemeve inteligjente bëhet normë e pritshme. Ne mund ta quajmë këtë Teslafication të industrisë./Përshtati nga Forbes, e.b-abcnews.al