Aktivizohet rrjeti 5G, vjen paralajmërimi i fortë për avionët

schedule15:48 - 18 Janar, 2022

schedule 15:48 - 18 Janar, 2022

Pasagjerët britanikë që kanë planifikuar të udhëtojnë drejt SHBA-ve ditën e nesërme janë këshilluar që të kontrollojnë rezervimet për anulime të mundshme të fluturimeve. Paralajmërimi vjen pasi linjat amerikane të fluturimit dyshojnë se aktivizimi i rrjetit 5G në vend mund të ndikojë tek aeroplanët.

Drejtorët ekzekutivë të operatorëve kryesorë amerikanë kanë paralajmëruar për një krizë të mundshme ‘katastrofike’ kur AT&T dhe Verizon të vendosin shërbimet e tyre të reja 5G që nga orët e para dhe qindra fluturime që mund të anulohen.

Frika midis linjave ajrore, prodhuesit të avionëve Boeing dhe Administratës Federale të Aviacionit të SHBA-së është se rrjeti i ri 5G mund të ndërhyjë me instrumentet vitale të avionëve që janë në një gjatësi vale të ngjashme.

Kjo përfshin altimetrat që u tregojnë pilotëve lartësinë ndërsa fluturojnë me fushëpamje të kufizuar. Çdo lexim i rremë mund t’i ngatërrojë ndërsa i afrohen pistës në kushte të dukshmërisë së dobët dhe rezultatet mund të jenë katastrofike.

Ky nuk shihet si problem në Britani apo Evropë pasi Autoriteti i Aviacionit Civil të Mbretërisë së Bashkuar, Ofcom dhe Autoritetin e Sigurisë së Aviacionit të BE-së të gjithë këmbëngulin se nuk ka asnjë provë që 5G mund të përbëjë problem.

Në Evropë, rrjetet 5G funksionojnë në një frekuencë të ndryshme nga ajo e SHBA-së, e cila shihet si më pak e mundshme të ndikojë në lartësitë sesa ajo e përdorur në të gjithë pellgun e Mesdheut.

Një ekspert i aviacionit tha për Mail Online: “Shumica e Evropës dhe pjesa tjetër e botës kanë përdorim 3.2-3.8 GHz në spektrin 5G.”

Por SHBA brenda spektrit shkon deri në 3.9 GHz në 4.1-4.2 GHz.

“Altimetrat në avionë janë në intervalin 4.4 GHz, kështu që ka më shumë mundësi për ndërhyrje të mundshme me spektrin 5G në SHBA.”

Eksperti i udhëtimit Paul Charles tha: “Nuk ka asnjë provë të ndonjë problemi në vendet e tjera, duke përfshirë Mbretërinë e Bashkuar të 5G që ndërhyn me sistemet e sigurisë së avionëve, kështu që mendoj se është një rast i linjave ajrore amerikane që kanë nevojë për më shumë edukim përpara se mund të mund të përdoret 5G.” /abcnews.al/