Një studim kërkimor i mësuesve të shkollave fillore në Angli ka theksuar rëndësinë e marrëdhënies midis prindërve dhe shkollave fillore gjatë mbylljes së shkollave, me mësuesit që ofrojnë një sërë mbështetjeje praktike dhe emocionale së bashku me ndihmën akademike për prindërit për të provuar dhe mohuar disavantazhet e perceptuara në rrethanat e shtëpisë.
Me shkollat e mbyllura nga marsi 2020 deri në fund të vitit akademik dhe përsëri nga janari 2021, nxënësit u mësuan online. Kjo vendosi një pritshmëri nga prindërit që të mbanin një pjesë të përgjegjësisë për të siguruar që nxënësit të jenë të angazhuar në mësimin e tyre dhe të përpiqen të minimizojnë disa nga disavantazhet me të cilat përballen nxënësit nga familjet me të ardhura më të ulëta, të cilët mund të mos kenë pasur akses në të njëjtat pajisje ose lehtësira mësimore si të tjerët.
Akademikët nga Universiteti Anglia Ruskin (ARU) drejtuan një ekip studiuesish që anketuan 271 mësues të shkollave fillore nga i gjithë vendi gjatë qershorit dhe korrikut 2000 dhe gjithashtu kryen intervista vijuese me një grup më të vogël në prill të këtij viti për të krahasuar raundin e dytë. mbyllja e shkollave nga janari 2021.
Pjesëmarrësit punuan në shkolla me nivele të ndryshme të primeve të nxënësve, që është financim shtesë i ofruar nga qeveria shkollave bazuar në numrin e nxënësve në një shkollë që konsiderohet të jetë në disavantazh ekonomik ose social. Shkollat premium me nxënës të ulët kishin më pak fëmijë që konsideroheshin në disavantazh, ndërsa shkollat e larta të nxënësve kishin më shumë.
Shumica dërrmuese (84%) e mësuesve mendonin se disa nxënës kishin qenë në disavantazh nga mbyllja e shkollave për shkak të rrethanave të tyre të shtëpisë.
Studiuesit zbuluan se të gjithë mësuesit siguruan burime që prindërit t’i përdornin në shtëpi, ose të krijuara nga vetë ata ose duke përdorur burime të tjera. Megjithatë, ndërsa nxënësit nga shkollat me një numër më të ulët primi nxënësish ishin dukshëm më të aftë për të aksesuar të gjitha burimet sesa ata nga shkollat me numër më të lartë primi nxënësish, familjet me të ardhura të mesme luftuan për të gjetur kohën për t’u angazhuar në shkollimin në shtëpi, me shumë që punonin nga shtëpia në profesionet e jakës së bardhë gjatë pandemisë.
Studimi nxjerr në pah gamën e gjerë të mbështetjes që mësuesit fillor u dhanë fëmijëve dhe prindërve të tyre gjatë pandemisë, jo vetëm akademikisht, por edhe praktikisht dhe emocionalisht. Mësuesit mbanin kontakte me prindërit më rregullisht, qoftë përmes telefonatave në internet ose vizitave në shtëpi, dhe si rezultat ndjenë se fituan një kuptim më të madh të jetës së fëmijëve në shtëpi, gjë që ndihmoi në ndërtimin e besimit.
Shumë dhanë shembuj të mënyrave se si ata i mbështetnin familjet përmes mjeteve të tjera, si organizimi i bashkëpunimeve me organizata bamirëse për të ofruar mëngjes për fëmijët, familjet e të cilëve po luftonin për të përballuar ushqimin, duke krijuar pengesa ushqimore dhe madje duke dhënë hua. Disa mësues ofruan seanca specifike për prindërit për t’i udhëhequr ata përmes disa materialeve mësimore ose për të rritur besimin e tyre.
Autorja kryesore Dr Sara Spear, Drejtoresha e Shkollës së Menaxhimit në ARU, thotë se “pandemia e COVID-19 ishte një kohë e vështirë dhe stresuese për shumë njerëz dhe për disa familje ajo shkaktoi ose përkeqësoi vështirësi socio-ekonomike”.
“Rezultatet tona treguan se pjesëmarrja e prindërve në shkollimin në familjet me të ardhura të mesme pengohej kryesisht nga përgjegjësitë e punës së prindërve, me një ose të dy prindërit që mund të punonin, dhe orët e gjata dhe punët me presion të lartë që linin pak kohë për të mbështetur mësimin e fëmijëve në shtëpi.”
“Kjo u përkeqësua në periudhën e dytë të mbylljes, me më shumë prindër që punonin dhe pritshmëri në rritje për mësimin e fëmijëve. Vetëm familjet më të pasura kishin akses në burime, të tilla si shkollimi privat dhe shkollimi intensiv privat, që i lehtësuan këto presione.”
“Ishte e qartë nga hulumtimi ynë se një marrëdhënie më e ngushtë midis mësuesve dhe prindërve nënkupton një kuptim më të madh të vështirësive me të cilat përballen disa prindër, dhe si rezultat mësuesit shkuan mbi dhe përtej për t’u siguruar që asnjë fëmijë të mos mbetej pas. Mësuesit janë shpresëdhënës se kjo marrëdhënie më e fortë do të çojë në një angazhim më të mirë në të ardhmen, me gjëra të tilla si mbrëmjet e prindërve që mbahen në internet për të inkurajuar pjesëmarrje më të mirë.”
“Në rast të mbylljes së shkollave në të ardhmen, shkollat duhet të konsultohen me prindërit kur të përcaktojnë ndonjë kërkesë për të mësuar në shtëpi, për të siguruar që kjo të jetë gjithëpërfshirëse për familjet në komunitetin e tyre. Shkollat duhet t’i kushtojnë vëmendje të veçantë aksesit në teknologji dhe të marrin parasysh prindërit aftësia dhe kapaciteti për të marrë pjesë në shkollë.”