Tragjedia e Hekubës se lashtesise greke, e shkaktuar nga humbja e fëmijëve të saj vjen ne forme moderne nga regjisori Italian Febo Del Zozzo ne teatrin e Metropolit.
Të pranosh humbjen do të thotë të kesh një forcë. Të posedosh një forcë, por të mos jesh i dhunshëm. Ky lajtmotiv e ka udhëhequr. Në vepër flitet për historinë e Hekubës, humbjen e fëmijëve të saj, e përcjellë kjo nëpërmjet gjuhës së trupit. “Hekuba”.
Stacioni i radhës së regjisorit italian në kërkim të mitit të Hekubës, pas 7 vendesh europiane, është Tirana, në bashkëpunim me Teatrin e Metropolit.
Koncepti i tij eksperimental është spontan, ai nuk bën audicione dhe përzgjedhjen për kryepersonazhin e bën në formë intuitive.
Konceptin e tij regjisorial nuk e bazon në narracion, por në emocion.
Shfaqja është një ndërthurje e pjesëve të ndryshme nga Homeri, Brehti dhe Pasolini, të cilat flasim për situata humbjeje, apo situata lufte dhe shtypjeje.
“Është një punë si një qëndisje, e cila bazohet mbi unisonin e aktorëve. Hekuba, jeton brenda kësaj force. Nga njëra anë forca që lëshon Hebuka dhe nga ana tjetër kundërpërgjigja e të tjerëve mbi qytetin e Trojës”,- shprehet regjisori Febo Del Zozzo.
“Hekuba”- Porte dhe periferitë e Mesdheut ka nisur punën në Teatrin Metropol në datën 7 nëntor, si një laborator i teatrit fizik, që ndërlidh hulumtimin teatral dhe improvizimin fizik me disa tekste klasike dhe bashkëkohore.
“Gjatë kësaj kohe është punuar me ushtrime që synojnë studimin e lëvizjes së trupit në hapësirën skenike dhe përdorimin e zërit. Ka edhe momente reflektimi teorik. Gjuha e punës për laborator është italisht.
(Teatri Metropol) që do të vijë në skenë në datën 16 nëntor, ora 19:00. Shfaqja, i përket teatrit fizik, lëvizjeve skenike, ritmit dhe sinkronizimit të aktorëve në skenë./abcnews.al
https://youtu.be/xAjSJ5uhvQQ