Televizioni shtetëror në Itali, RAI, numëron 13 mijë të punësuar dhe ka numrin më të madh të edicioneve të lajmeve në ditë, në të gjithë botën. Gjithsesi në Itali, ai mbetet më pak i ndjekuri.
Sipërmarrja më e madhe kulturore në Itali, RAI, ka mbetur në parking. Nis në këtë mënyrë analiza që i bëhet atij që cilësohet si një dështim i madh mediatik. Në fakt në RAI janë të punësuar 13.058 persona, nga të cilët 1.760 gazetarë të ndarë në 8 media të ndryshme si TG1, TG2, TG3, TGR, RAI News 24, Il Giornale Radio, Rai Parlamento e Rai Sport.
Kontrata e gazetarëve të RAI-t është nga më të blinduarat në Itali, dhe kostoja mesatare e sipërmarrjes është 200 mijë euro në vit, për secilin nga 210 kryeredaktorë dhe 70 mijë euro për të punësuarit e rinj.
Në të gjithë botën asnjë televizion publik nuk ka kaq shumë edicione lajmesh kombëtare. Gjatë viteve një gjë e tillë ka kërkuar kosto të jashtëzakonshme pasi çdo edicion ka një drejtor informacioni, zëvendësdrejtor, teknikë dhe gazetarë. Dhe të gjitha edicionet mbulojnë të njëjtat ngjarje. BBC, një nga institucionet gazetareske më të mëdha dhe më me influencë në botë, ka në të gjithë Britaninë e Madhe vetëm nëj edicion lajmesh: BBC News.
RAI realizon çdo ditë më shumë se 25 edicone lajmesh, në Francë dhe Gjermani edicionet e përditshme janë shtatë. Në Spanjë gjashtë. Dhe kësaj oferte i shtohet dhe Rai News që transmeton 24 orë në ditë lajme.
Mbulimi më i madh mediatik në Europë ka një ushtri gazetarësh dhe pavarësisht kësaj, shikueshmëria është gjithnjë në rënie. Pasi pjesa më e madhe informohen online, dhe RAI nuk ka një faqelajmesh online.
660 gazetarë merren me drejtimin e edicioneve në 22 seli, që kanë secila nga një drejtor duke përbërë një department fantazëm për drejtimiin dhe koordinimin e selive rajonale dhe jashtme. Ndërtesat janë shumë të mëdha me kate të tëra të cilat qëndrojnë bosh. Në të njëjtën kohë kronika nuk është në nivelin e duhur.
Sipas renditjes më të fundit nga Audiueb për nivelin e shikueshmërisë në javën e par të korrikut Rainjus ka 180 mijë vizitorë, TgCom 2.597.000, Corriere della Sera 2.519.000 dhe Repubblica 3.058.000./abcnews.al