Pse SHBA nuk ka trena me shpejtësi të lartë si Europa, Kina dhe Japonia

schedule10:36 - 19 Prill, 2023

schedule 10:36 - 19 Prill, 2023

Edhe pse Japonia filloi trendin me Shinkansen ‘Trenat e plumbave’ në vitin 1964, ishin trenat TGV të Francës në fillim të viteve 1980 ata që me të vërtetë nxitën një revolucion global të trenave me shpejtësi të lartë.

Pra, pse Shtetet e Bashkuara nuk kanë një rrjet hekurudhor të shpejtësisë së lartë si vendet e mësipërme?

Në fakt, ata kanë vetëm 375 kilometra rrugë të ndërtuar që mund të ecësh me një shpejtësi prej më shumë se 160 km/h.

Me përjashtim të linjës Acela, Shtetet e Bashkuara nuk kanë trena me shpejtësi të lartë. Vetëm 34 nga 457 milje mund të udhëtohet me  shpejtësi me linjën Acela. Midis Nju Jorkut dhe Bostonit, një tren udhëton me një shpejtësi mesatare prej rreth 105 km/h.

Amerikanët janë  pothuajse tërësisht të varur nga autostradat e bllokuara ose nga një rrjet transporti ajror i prirur ndaj problemeve. Ndërkohë, Kina ka ndërtuar rreth 26,000 milje (42,000 km) hekurudhë për shpejtësi të lartë që nga viti 2008 dhe planifikon të ndërtojë 43,000 milje (70,000 km) deri në vitin 2035.

Automobilat dhe aeroplanët kanë dominuar udhëtimet në distanca të gjata në Shtetet e Bashkuara që nga vitet 1950, duke zëvendësuar një rrjet të trenave luksoz të pasagjerëve me emra si “The Empire Builder”, “Super Chief” dhe “Silver Comet”.

Hekurudhat e famshme si New York Central falimentuan në fillim të viteve 1970. Në dekadat që pasuan, hekurudhat e mallrave në SHBA mund të kenë lulëzuar, por hekurudhat e pasagjerëve jo.

Një arsye pse hekurudhat me shpejtësi të lartë nuk janë zhvilluar është sepse pjesa më e madhe e Amerikës është ende tokë bosh. Qytetet tona më të populluara në fakt kanë një dendësi më të ulët të popullsisë se disa provinca në Kinë.

Investimet nga Biden

“Çdo president që nga Ronald Reagan ka folur për nevojën urgjente për të përmirësuar infrastrukturën në SHBA, por ata gjithmonë kanë pasur prioritete të tjera më të mëdha,” sipas Scott Sherin, drejtor komercial i divizionit amerikan të prodhuesit të trenave Alstom.

“Është një investim një herë në një gjeneratë,” deklaroi presidenti amerikan Joe Biden në prill 2021, duke paraqitur një plan investimi për të modernizuar infrastrukturën amerikane dhe për të nxitur punësimin, më i madhi që nga Lufta e Dytë Botërore.

Në total 2.3 trilion dollarë, programi parashikon ndër të tjera modernizimin e 32 mijë kilometrave të rrjetit rrugor dhe 10 mijë urave, ndërtimin e më shumë aeroporteve, forcimin e infrastrukturës për lëvizjen elektrike, përmirësimin e cilësisë së sistemeve të furnizimit me ujë, energjinë elektrike,  ndërtimi dhe përmirësimi i ndërtesave të banesave dhe shkollave të punëtorëve, mbështetja kërkimore, etj.

/abcnews.al