Nga viti 2022, televizionet spanjolle nuk do të shfaqin më reklama për ëmbëlsirat, akulloret dhe pije joalkoolike.
Masa ka të bëjë me reklamat që synojnë konsumatorët nën 16 vjeç në televizion, radio, internet dhe aplikacione.
“Të miturit janë konsumatorë të pambrojtur dhe kanë përgjegjësi për t’i mbrojtur nga reklamat”, tha sekretari i konsumatorit Alberto Garthon, duke iu referuar çështjes së obezitetit në fëmijëri.
Plani ka të bëjë me çokollata, karamele, disa ëmbëlsira, pije joalkoolike dhe akullore, tha qeveria, duke marrë parasysh kriteret dietike të Organizatës Botërore të Shëndetësisë.
Garthon gjithashtu vuri në dukje se ai dëshiron të ndjekë shembullin e vendeve të tjera europiane, si Norvegjia, Portugalia dhe Mbretëria e Bashkuar./abcnews.al