Princesha Charlotte nuk ka para, por është fëmija më i pasur në botë

schedule15:10 - 21 Shkurt, 2023

schedule 15:10 - 21 Shkurt, 2023

Princesha Charlotte është një anëtare e familjes mbretërore britanike. Ajo lindi më 2 maj 2015, fëmija i dytë dhe vajza e vetme e Princit William dhe Kate Middleton. Princesha Charlotte është e katërta në radhën e fronit britanik, pas gjyshit të saj, Mbretit Charles, babait të saj, Princit William dhe vëllait të saj të madh, Princit George.

Si e mitur, Princesha Charlotte nuk ka pasuri personale neto, megjithatë, sipas Reader’s Digest Australia, Princesha Charlotte vlerësohet të jetë 5 miliardë dollarë. Pasuria e familjes mbretërore britanike rrjedh kryesisht nga Crown Estate, e cila menaxhohet nga një organizatë e pavarur në emër të monarkut.

Anëtarët e familjes mbretërore marrin një pagë vjetore, e cila përdoret për të mbuluar detyrat dhe shpenzimet e tyre zyrtare. Është e rëndësishme të theksohet se pasuria dhe shpenzimet e familjes mbretërore janë një çështje e opinionit publik në Mbretërinë e Bashkuar.

Princesha Charlotte quhet “fëmija më i pasur në botë” për shkak të statusit të saj si anëtare e familjes mbretërore britanike, e cila është një nga familjet mbretërore më të pasura dhe më të shquara në botë.

Pasuria neto e familjes mbretërore vlerësohet në miliarda dollarë dhe ata kanë akses në një gamë të gjerë burimesh dhe privilegjesh.

Cili është “Efekti Charlotte”,”Trashëgimia” e “Efektit Kate Middleton”?

“Efekti Charlotte” i referohet fenomenit në të cilin produktet, veshjet dhe aksesorët e veshur ose të përdorur nga Princesha Charlotte shiten shpejt ose bëhen shumë të kërkuara nga konsumatorët. Ky efekt është i ngjashëm me “efektin Kate Middleton”, i quajtur pas nënës së Charlotte, Dukeshës së Kembrixhit, dhe i referohet rritjes së shitjeve dhe vëmendjes që markat marrin kur ajo vesh produktet e tyre.

“Efekti Charlotte” është parë që kur Princesha Charlotte lindi në 2015 dhe ka vazhduar teksa është rritur dhe ka ndjekur ngjarje publike me familjen e saj. Veshjet dhe aksesorët e saj, si fustanet dhe këpucët, shpesh shiten shpejt pasi janë vënë në dispozicion të publikut.

Si “efekti Kate Middleton” dhe “efekti Charlotte” vlerësohen si nxitës të kërkesës së konsumatorëve për marka dhe produkte të caktuara dhe konsiderohen si mjete të vlefshme marketingu për kompanitë./abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!