Nëse e keni parë “How To Get Away With Murder”, ndoshta e keni admiruar Annalize Keating për mënyrën se si ajo i trajton të gjithë. Sigurisht, kjo aftësi nuk është vetëm për faktin se ajo ka studiuar për drejtësi.
Ka shumë truke komunikimi që mund t’i përdorim për të bindur të tjerët të bëjnë atë që ne u kërkojmë të bëjnë. Megjithatë, një fjalë e fuqishme pothuajse dyfishon shanset tona për të pasur sukses.
Siç shpjegon TikTok në vijim, fjala “sepse” pothuajse i hipnotizon ata rreth nesh dhe rrit ndikimin që ne ushtrojmë mbi ta. Fuqia e tij u bë e njohur në vitet 1970, falë psikologes Ellen Langer , e cila studioi mënyrën se si mendja e njeriut përpunon informacionin.
@invisible_influence Answer @defybydefault This one word has a hypnotic effect. Pay close attention if you hear a marketer use it. #marketing #marketingtok #learnontiktok ♬ original sound – Ryan McNeill • Marketing
Langer arriti në përfundimin se sjellja ndikon në mendimet tona dhe jo anasjelltas. Për të vërtetuar teorinë e saj, ajo bëri një eksperiment. Pjesëmarrësit kishin një detyrë shumë të thjeshtë: t’i kërkonin dikujt t’u jepte radhën, në një fotokopje. Ata mund ta bënin këtë në dy mënyra: Ose do të pyesnin menjëherë (“Kam vetëm 5 faqe, a mund ta përdor makinën?”), Ose do të shpjegonin pse donin t’i kalonin të tjerët (“Kam vetëm 5 faqe. mund ta përdor makinën, sepse jam me nxitim? ‘). U zbulua se ata që përdorën taktikën e dytë, ishin 60% më të suksesshëm.
Psikologjia e “sepse”
Janë bërë shumë hulumtime përkatëse dhe të gjitha dalin në të njëjtin përfundim: njeriu nuk e toleron pasigurinë.
Nevoja për të gjetur një shpjegim për gjithçka lind shumë herët në jetë, le të mendojmë sa herë na pyet “pse?” një foshnjë, brenda një dite. Të kuptuarit e funksionimit të botës sonë krijon iluzionin e kontrollit, na bën të ndjejmë se gjithçka është jashtë kontrollit tonë. Fjala kyçe këtu është iluzion. Kjo sepse, sado që ne kuptojmë gjithçka, aq sa besojmë se kontrollojmë situatat, gjithçka do të ndodhë pavarësisht nëse duam apo jo.
Langer argumentoi se, në fakt, ne nuk i përpunojmë plotësisht kërkesat e të tjerëve dhe as nuk dëgjojmë gjithçka që ata kanë për të thënë. Ne jemi të programuar të fokusohemi në atë që na kërkohet dhe pse.
Herën tjetër që duam të kërkojmë një nder, le të shpjegojmë arsyet tona, edhe nëse “pse”-ja jonë duket indiferente./abcnews.al