Zakoni i bukur për të ndihmuar fëmijët të flenë më shumë

schedule08:50 - 10 Shtator, 2021

schedule 08:50 - 10 Shtator, 2021

Ne që e kemi provuar praktikën e ndërgjegjes qoftë edhe një herë, i dimë shumë mirë përfitimet e saj në psikologjinë tonë dhe luftën kundër stresit, me një pronë tjetër që tashmë i është shtuar veprimeve të saj të mrekullueshme dhe veçanërisht te fëmijët.

Sipas të dhënave kërkimore nga Shkolla e Mjekësisë e Universitetit Stanford, ata fëmijë që ndoqën praktikën e ndërgjegjes si pjesë e mësimit në shkollë, fituan deri në rreth një orë gjumë të natës cilësore.

Rezultatet e studimit pritet të publikohen në Journal of Clinical Sleep Medicine.

Ky studim është gjithashtu i pari që përdor polipnografinë (PSG) për të regjistruar aktivitetin e trurit dhe sesi teknika e ndërgjegjes si pjesë e kurrikulës mund të ndryshojë cilësinë e gjumit të fëmijëve.

Për më tepër, kohëzgjatja e gjumit REM, gjatë së cilës ne shohim ëndrrat dhe veprojmë si ndihmë në formimin e kujtimeve, u shtri tek fëmijët që mësuan këtë teknikë.

Fëmijët e anketuar vinin kryesisht nga familje me të ardhura të ulëta me prejardhje latine dhe një mjedis të pasigurt të familjes San Francisko. Këta faktorë mund të ndikojnë në cilësinë e gjumit dhe të rrisin stresin tek fëmijët, duke rezultuar në rritjen e maktheve dhe çrregullimeve të gjumit.

Cila është teknika e ndërgjegjes?

Fëmijëve iu kërkua si pjesë e mësimit të përqëndrohen në të tashmen, duke shpërndarë çdo mendim tjetër, duke u përqëndruar në ritmin e frymëmarrjes së thellë dhe duke kombinuar frymëmarrjen me lëvizjet dhe pozicionet nga joga. Mësuesit e shkollave në bashkëpunim me mësuesit e specializuar të jogës e mësuan këtë kurs (Kurrikula e Fuqisë së Pastër) dy herë në javë për dy vjet në shkollat ​​fillore dhe të mesme të komuniteteve që morën pjesë në kërkim. Fëmijët, përveç kësaj praktike, mësuan se çfarë është stresi. Ata madje u inkurajuan të provonin teknikën kur duan të pushojnë dhe të pushojnë, por pa u dhënë atyre ndonjë udhëzim mbi procesin e gjumit.

Ndër më shumë se 1.000 nxënës të klasës së tretë dhe të pestë në studim, studiuesit anketuan 58 fëmijë në programin e ndërgjegjes dhe 57 fëmijë në grupin e kontrollit për tre vlerësime të gjumit para programit në shtëpi. Fillimisht pas një viti dhe pas dy vitesh aktiviteti i trurit u mat gjatë gjumit përmes elektrodave të vendosura në kokën e secilit fëmijë, si dhe frymëmarrjes dhe rrahjeve të zemrës dhe niveleve të oksigjenit në gjak.

Në fillim të studimit, studiuesit zbuluan se fëmijët në grupin e kontrollit flinin mesatarisht 54 minuta më shumë dhe kishin 15 minuta më shumë gjumë REM çdo natë sesa fëmijët në grupin që morën pjesë më vonë në program: Fëmijët në kontroll grupi flinte afërsisht 7.5 orë, ndërsa ata në grupin e programit rreth 6.6 orë.

Por me kalimin e kohës dhe veçanërisht pas dy vitesh, modelet e gjumit kanë evoluar shumë ndryshe. Për fëmijët në grupin e kontrollit, gjumi i përgjithshëm u zvogëlua me 63 minuta gjatë natës, ndërsa minutat e gjumit REM mbetën konstante. Në të kundërt, fëmijët që morën pjesë në të ndërgjegjes programin fituar minuta 74 e gjumit total dhe 24 minuta të gjumit REM.

Sidoqoftë, gjumi mesatar i fëmijëve në të dy grupet u mbajt i ulët. Studiuesit besojnë se fëmijët mund të përmirësojnë gjumin e tyre duke zvogëluar stresin. Sidoqoftë, fëmijët që flinin më shumë gjatë studimit gjithashtu raportuan një rritje të stresit, ndoshta sepse mësimi i ndërgjegjes i ndihmoi ata të kuptonin më mirë se çfarë ishte stresi. Por cilësia e gjumit të tyre është përmirësuar, një zhvillim i rëndësishëm për shëndetin e tyre të përgjithshëm.