Lëvizja do të lejojë gjithashtu Instagram të konkurrojë me rivalin TikTok, i cili tashmë i lejon përdoruesit të postojnë video deri në 10 minuta. TikTok dhe Instagram gjithashtu “kopjojnë” njëri-tjetrin dhe në mënyrë alternative prezantojnë “karakteristika të reja” që rivali kishte më parë.
Ndërsa TikTok dhe Instagram po përpiqen të rrëmbejnë një pjesë të “tortës” nga videot e gjata, YouTube po lëviz në drejtim të kundërt, domethënë, duke u përpjekur të depërtojë në botën e videove me forma të shkurtra. Kohët e fundit ka prezantuar mjetet e krijuesit dhe një burim zbulimi muzikor, që të kujton TikTok. Ditët kur Instagram ishte sinonim i fotove, TikTok për klipet e shkurtra dhe YouTube për klipet e gjata kanë përfunduar qartë. Të gjithë duan të ofrojnë gjithçka që ka konkurrenca.
Engadget ka marrë konfirmimin nga Meta se pamjet e ekranit janë reale, por që përfaqësojnë një “prototip të brendshëm” që nuk po testohet nga jashtë.