Fëmija në sediljen e dritares po teshtinte dhe kollitej. Pasagjerët aty pranë u nervozuan gjithnjë e më shumë se ndoshta fëmija kishte Covid-19 dhe po përhapte virusin. Nëna pretendoi alergji; stjuardesat thanë se nuk mund të bënin asgjë.
Pasagjerët e sëmurë në aeroplanë janë bërë një shqetësim më i thellë për udhëtarët gjatë pandemisë. Polemikat rreth mënyrës se si kompanitë ajrore trajtojnë të sëmurët janë rritur, pasi ato u japin udhëtarëve një nxitje të madhe financiare për të fluturuar ndërsa janë të sëmurë.
Shumica e transportuesve në SH.B.A, dhe shumë të tjerë në botë, ngarkojnë fluturuesit ndryshimin e biletës midis biletës së tyre të zbritur të blerjes së avancës dhe një bilete të re për të udhëtuar pas shërimit të sëmundjes. Kjo shpesh nënkupton zakonisht qindra e madje mijëra dollarë më shumë, ku disa fluturues nuk mund ta përballojnë dhe askush nuk është i lumtur ta paguajë.
“Pandemia ka nënvizuar vërtet nevojën për një rregull të pasagjerëve të sëmurë”, thotë Charles Leocha, president i Travellers United, një grup avokimi në Uashington, DC. “Diçka duhet të bëhet për t’u dhënë njerëzve një alternativë të përballueshme.”
Ai u përball me këtë çështje kur u sëmur në Spanjë katër vjet më parë. Vonimi i udhëtimit të tij për në shtëpi do të kushtonte 2,000 dollarë në avion, edhe pse ai kishte një shënim nga mjeku i cili sapo e kishte trajtuar atë në një spital për një sëmundje infektive të mushkërive, si dhe rrezet X. Në vend që të priste derisa ethet dhe kolla e tij të qetësoheshin, ai hipi në fluturim dhe menjëherë më vonë filloi të mbrojë një rregull që u drejtohet udhëtarëve shumë të sëmurë. l.k/abcnews.al