Disa marka kanë filluar të përdorin mjetet e AI për të promovuar produktet e tyre. Coca-Cola ka ftuar njerëzit të krijojnë vepra të AI duke përdorur “asetet krijuese ikonike nga arkivat dixhitale të firmës”.
Të tjerët po e përdorin atë për të marrë vëmendje në mediat sociale, firma e modës Stradivarius së fundmi nxori imazhe të AI bazuar në një nga koleksionet e saj.
Por forca e plotë e revolucionit të AI mund të ndihet më fort në motorin e industrisë së reklamave në agjencitë që konceptojnë dhe projektojnë fushatat.
“Ne jemi në fillimet tona,” tha Fernando Pascual, nënkryetar i dizajnit në kompaninë spanjolle Seedtag.
Firma e tij është e specializuar në reklamat “kontekstuale”, të cilat ata pretendojnë se do të mundësojnë që reklamat dixhitale të përzihen me faqen e internetit ku ato shfaqen.
Pra, një reklamë makine mund të tregojë automjetin duke lëvizur përmes një peisazhi me sfonde ndërtesat dhe zhurmë, por e njëjta makinë mund të shihet duke kaluar nëpër kopshte të qeta periferike në një faqe interneti miqësore për familjen.
“Elementi kryesor i reklamimit është ende i ankoruar në realitet,” tha ai për AFP.
“Ne thjesht po i ndihmojmë klientët tanë që të jenë më të rëndësishëm.”
Por fotografët dhe modelet janë ndër ata që kanë mbetur të pyesin veten për jetesën e tyre të ardhshme.