Rritja me sukses e numrit të tregjeve ndryshon në mënyrë dramatike, truket e reja të marketingut po kërkojnë mënyra për të rritur tregjet dhe këtu janë disa nga ato që funksionojnë jashtëzakonisht mirë.
Ka taktika të provuara dhe të suksesshme, natyrisht, të tilla si zbritjet, pankartat e rimarketingut dhe të tjera, të cilat i kanë rezistuar kohës!
Megjithatë, disa nga standardet kanë ndryshuar që nga peizazhi i fundit i tregtisë elektronike dhe kompanitë që duan të rrisin shitjet e tyre kanë filluar të provojnë taktika të reja. Për të parë!
Blini tani, paguani më vonë
Sipas Pymnts.com, 87% e konsumatorëve të sotëm të moshës 22 deri në 44 vjeç do të dëshironin të ndajnë tregjet e mëdha në këste mujore. Për këtë qëllim, modeli Bli Tani, Paguaj Më vonë (BNPL) nuk është befasues. BNPL u lejon klientëve të ndajnë blerjet në këste dhe jo në shumën e përgjithshme. Kjo u jep konsumatorëve kënaqësi të menjëhershme duke i dërguar porositë e tyre menjëherë në vend që t’i detyrojë ata të presin derisa të përfundojë pagesa.
Kostoja është arsyeja më e zakonshme e raportuar për braktisjen e karrocës. Ofrimi i opsioneve me këste mund të lehtësojë tronditjen dhe zhgënjimin e çmimeve, por rezulton se mund t’i inkurajojë ata të rrisin porosinë e tyre dhe/ose të bëjnë blerje shtesë në të ardhmen.
Vetëm 1 në magazinë
Gjëra të tilla si “Disponueshmëria e kufizuar” ose “Copë e kufizuar” bëjnë që diçka të duket e kufizuar në disponueshmëri dhe rrisin vlerën e saj…. Tregu i diamanteve e ka shfrytëzuar prej vitesh dhe po ashtu edhe kompanitë e e-commerce!
Të personalizuara
Oferta të zgjedhura të përshtatura për të kënaqur klientët bazuar në preferencat, nevojat dhe detaje të tjera të tyre. Edhe emri në paketim apo diku në produkt rrit shitjet!
Vetëm për pak dhe të mirë
Kompanitë, për të rritur klientët e tyre, reklamojnë përfitimet ekskluzive vetëm për abonentët, si transporti më i shpejtë, dërgesa falas, zbritjet speciale dhe aksesi në gjëra që nuk janë të disponueshme askund tjetër./abcnews.al