Autoritetet gjermane kanë njoftuar se kanë nisur një hetim mbi funksionimin e Sistemit të Driving Semi-Autonom Tesla për të përcaktuar nëse është i sigurt në rrugët europiane.
Hetimi i Autoritetit Federal të Rrugëve Gjermane përqendrohet në funksionimin e sistemit të specializuar të ndihmës për nisjen e autopilotit dhe nëse kjo mund të zbatohet siç duhet në kushtet e veçanta të trafikut të Europës.
Nëse Gjermania konsideron që një sistem i caktuar të hiqet nga Autopilot, mund të jetë potencialisht një goditje e madhe tregtare për Tesla-n në Europë, pasi sistemi i kontrollit të ndryshimit të korsisë së SHBA-së ofron më shumë se vetëm shumicën dërrmuese të makinave të shitura në kontinentin tonë.
Në veçanti, ky sistem Tesla zgjedh automatikisht korsinë ideale në të cilën duhet të vendoset makina çdo herë, për çdo nevojë të ndryshme si parakalimi ose navigimi fiks në autostradë. Sistemi gjysmë autonom i drejtimit të nivelit 2 ka gjithashtu funksionin klasik të mbajtjes së korsisë, si dhe kontrollin adaptiv të lundrimit, navigimin gjysmë autonom dhe parkimin automatik, ndër të tjera.
Autopilot bazohet në kamerat e vendosura rreth perimetrit të makinës, një radar në pjesën e përparme që skanon rrugën përpara një distancë prej gati 200 metrash dhe 12 sisteme ultratinguj në një distancë prej 9 metrash.
Tesla pretendon se Autopilot është një sistem shpëtimtar për shoferët që janë pas timonit ndërsa janë të rraskapitur ose të paaftë për të mbajtur vëmendjen e tyre të plotë në rrugë. Përkundrazi, kritikët e tij, bazuar në një sërë aksidentesh që nga momenti i parë i zbatimit të Autopilotit në rrugë, pohojnë se ai lejon që drejtuesit të shpërqendrohen nga rruga. Si rezultat, ata nuk mund të reagojnë fare, ose të paktën mjaftueshëm shpejt, ndaj rrezikut të mundshëm.
Kjo ndodhi kohët e fundit, kur shoferi i një Model S u mbështet në Autopilot për të ndaluar në dritën e kuqe të një kryqëzimi në Arizona, SHBA, diçka që nuk ndodhi, si pasojë e së cilës Tesla u përplas në kryqëzim me një Honda Civic që kalonte, duke shkaktuar vdekjen e dy pasagjerëve të këtij të fundit. Autoriteti Amerikan i Sigurisë Rrugore (NHTSA) ka konfirmuar se drejtuesi i Model S kishte aktivizuar Autopilot në momentin e aksidentit.
Ky incident dhe shumë të tjera kanë përpara një proces ligjor shumë të komplikuar, pasi Tesla pretendon se në çdo rast u thotë shprehimisht klientëve të saj se me sistemin Autopilot ata duhet të jenë në rrugë gjatë gjithë kohës.
Nga ana tjetër, sistemi Autopilot në shumë raste ka rezultuar shpëtimtar, veçanërisht në raste të tilla si një grua shtatzënë në SHBA, e cila ndodhi të lindë e bllokuar në një bllokim trafiku dhe Tesla Model 3 e saj e transportoi atë në mënyrë të sigurtë për 20 minuta. më vonë në spitalin më të afërt.
Është e qartë se puna e autoritetit gjerman të transportit rrugor për të hetuar Autopilotin Tesla është mjaft komplekse dhe me parametra të shumtë. Aktualisht i pari nuk ka dhënë asnjë informacion të mëtejshëm mbi hetimin, as orarin e vendimit të tij./abcnews.al