Dëshironi të hani gjithmonë ëmbëlsira? Një mjek zbulon 5 mënyra për t’i thënë stop

schedule14:26 - 26 Janar, 2022

schedule 14:26 - 26 Janar, 2022

Të gjithë kemi nxjerrë fshehurazi një tjetër biskotë nga kutia ose një lugë tjetër akullore nga ngrirja derisa jemi ngopur. Megjithëse sheqeri luan një rol të rëndësishëm në trupin tonë duke pasur energjinë që na nevojitet për të jetuar kur hamë shumë prej tij, ai mund të çojë në disa efekte anësore serioze dhe një dëshirë të vazhdueshme për sheqer.

Nëse synimi juaj për këtë vit është një dietë më e shëndetshme, është koha për të shmangur sheqerin dhe për të hequr qafe dëshirat për ëmbëlsirat. Për ta bërë këtë, ju ose mund të hiqni përgjithmonë të gjithë sheqerin e shtuar nga dieta juaj ose të konsideroni një periudhë të shkurtër detoksifikimi.

Le të shohim më poshtë këshillën e Dr. Thompson për të shuar dëshirën për ëmbëlsirat. 

  1. Priteni plotësisht

Na vjen keq, por duhet të merrni masa drastike për të përballuar dëshirën për sheqer. “Ashtu si një i ri jo duhanpirës bëhet sërish i varur me fryrjen e parë kur bëhet fjalë për sheqerin, në fakt asgjë nuk është më e lehtë se sa pak”, thotë Dr. Thompson. Madje ai rekomandon krijimin e një “vijë të kuqe” për sheqerin, pra një kufi të qartë që nuk duhet ta kaloni. “Nëse jeni në përputhje me vijën tuaj të kuqe, nuk do të kalojë shumë kohë që malli të shuhet”, shpjegon ajo. Por mos u shqetësoni, nuk do t’ju duhet të fshini të gjitha ëmbëlsirat për të zvogëluar dëshirën për sheqer. Dr. Thompson flet vetëm për sheqernat e shtuara, jo për sheqerin natyral.

  1. Shmangni të gjithë ëmbëlsuesit artificialë

Reduktimi i dëshirave për sheqer përfshin gjithashtu zëvendësuesit e sheqerit, siç janë ëmbëlsuesit artificialë. “Mjetet tona të shijes janë të lidhura drejtpërdrejt me qendrat e varësisë në tru, kështu që aktivizimi i tyre me ëmbëlsues artificialë (disa prej të cilëve janë 600 herë më të ëmbël se sheqeri) thjesht e mban dëshirën gjallë. “Përveç kësaj, ëmbëlsuesit artificialë çrregullojnë mikrobiomën tonë të zorrëve, duke çuar në rregullim të dobët të glukozës dhe insulinës”, thotë Dr. Thompson.

  1. Jini shumë të rreptë për dy javë

Po, është e mundur të arrini qëllimin tuaj në vetëm 14 ditë! “Lajmi i mirë është se çdo qelizë e shijes në gjuhën tonë do të vdesë, do të zhduket dhe do të zëvendësohet nga një qelizë krejt e re në vetëm dy javë. Pra, sapo të ndaloni sheqerin dhe të ndaloni së sulmuari shijet tuaja me ëmbëlsi të rreme, në vetëm dy javë ajo që hani do të jetë më e ëmbël!”, shpjegon Dr. Thompson.

  1. Sigurohuni që të hani mjaftueshëm nga ushqimet që trupi juaj ka nevojë

Sidomos sasi të mjaftueshme të proteinave dhe sasi të mëdha të perimeve. “Nevoja për karburant mund të kthehet në mall. “Kur rezervuari është plot, ka më pak gjasa të bini viktimë e kombinimit të urisë, stresit dhe dëshirave për një rostiçeri me sheqer”, thotë Dr. Thompson.

  1. Mbani ushqimin tuaj të thjeshtë

Gjatë prerjes së sheqerit për dy javë, mos e teproni me recetat e gjata dhe të vështira. Në vend të kësaj, përpiquni t’i mbani ushqimet tuaja sa më të thjeshta dhe të lehta. “Ngrënia e vakteve të thjeshta do të mbajë dëshirat tuaja në minimum, edhe kur humbni peshë dhe bëheni më të shëndetshëm”, thotë Dr. Thompson. “Ushqimi i thjeshtë është treguar se stimulon trurin për të ulur pikën rregulluese të obezitetit, në mënyrë që të mos ju luftojë me një stuhi hormonale pasi pesha e tepërt fillon të bjerë. “Në fakt, kur studiuesit thjeshtuan tepër dietat e njerëzve duke u dhënë atyre një vakt pa shije për të gjitha nevojat e tyre kalorike, pesha filloi të shkrihej dhe uria dhe dëshira u ulën në zero”, shpjegon Dr. Thompson.

Sipas Dr. Thompson, pas këtyre sugjerimeve, kërkimet tregojnë se dëshira do të ulet vazhdimisht për tetë javë derisa të arrijë një minimum ose madje të zhduket!/abcnews.al