Është anija më e madhe në historinë e Shërbimit Detar të Guardia di Finanza. Karakterizohet jo vetëm nga sistemet më moderne të komunikimit dhe zbulimit të radarit, por edhe nga aftësia e saj për të siguruar funksionin e policisë detare dhe mbikëqyrjen e kufijve detarë kombëtarë dhe evropianë në kushte veçanërisht të ndaluara të motit detar. E gjitha kjo falë ” harkut dhe shtytjes inovative “e gjelbër” Diesel-Electric e cila siguron një autonomi të konsiderueshme operacionale prej rreth 15 ditësh lundrimi të vazhdueshëm, me një mbulim të paktën 2000 milje detare, me një shpejtësi prej 18 nyjesh.
Kjo “bishë” gjigande e Guardia Di Finanza ka një tjetër të veçantë. Bëhet fjalë për emrin, që italianët e kanë pagëzuar, “Osum”. Këtë emër mban edhe lumi i njohur në Shqipëri “Osumi”. Nuk dihet nëse italianët e kanë zgjedhur vetë që emrin e lumit Osum të Shqipërisë t’ia vendosin anijes, apo është thjeshtë një rastësi. Në fakt “Osum” në italisht nuk rezulton të ketë një kuptim konkret.
“Osumi” ka një ekuipazh prej 30 ushtarësh me mundësinë e pritjes së zyrtarëve shtesë evropianë gjatë operacioneve të përbashkëta ndërkombëtare të promovuara nga Agjencia Frontex. Ka një zonë që lejon ngritjen dhe uljen e një sistemi avioni të pilotuar nga distanca, i aftë për të rritur ndjeshëm kapacitetin e zbulimit dhe ndërhyrjes me rreze të gjatë, edhe me ndihmën e dy varkave 9 metra të gjata për hipjen dhe kontrollin në operacionet e anijeve të dyshuara.
/abcnews.al/