“Squid Game” ka shënuar një moment historik për shumë arsye. Së pari, arriti të bëhej një ndër serialet më të ndjekura ndonjëherë në Netflix në më pak se një muaj. Së dyti, seriali ndryshoi mënyrën se si platforma e transmetimit raporton të dhënat e shikueshmërisë për përmbajtjen e saj.
Kompania zbuloi se do të fillojë të raportojë statistikat e shikueshmërisë të matur si numri total i orëve të shikuara të një programi gjatë 28 ditëve të tij të para në platformë. Për vite me radhë, Netflix ka raportuar vetëm numrin e atyre që shikonin të paktën dy minuta të një episodi ose programi.
Një zëdhënës i Netflix tha për ndryshimin: “Ne besojmë se matja e angazhimit me orët promocionale është një tregues më i mirë i suksesit të përgjithshëm të përmbajtjes sonë dhe kënaqësisë së abonentëve tanë. Përputhet gjithashtu me mënyrën se si shërbimet e palëve të treta matin shikueshmërinë.
Tani do të publikojë më shpesh falë sistemit të ri të “shikimit të televizionit”, në mënyrë që abonentët dhe industria “të matin më mirë suksesin tonë në botën e transmetimit.” /abcnews.al