Industria e muzikës arriti një rekord të ri vjetor për numrin e transmetimeve, në vitin 2023 kishte më shumë se katër trilionë, dhe në krahasim me vitin 2022, numri i transmetimeve në mbarë botën u rrit me 34 për qind.
Këtë e tregon një raport i publikuar këtë të enjte nga kompania analitike Laminate.
Rritja e numrit të shërbimeve ‘streaming’ është një reflektim i karakterit gjithnjë e më ndërkombëtar të tregut muzikor, sipas AP.
Në SHBA, tre zhanre kanë rritjen më të lartë vjetore në vitin 2023: ‘country’ me 23,7 për qind, muzika e Amerikës Latine me 24,1 për qind dhe e ashtuquajtura muzika botërore (e cila përfshin popin korean dhe japonez, si dhe Afrobeat) me 26,2 për qind.
Duket, se më shumë amerikanë po dëgjojnë muzikë nga vendet jo-anglishtfolëse dhe se në disa raste konsumi i muzikës nga vendet anglishtfolëse është në rënie.
Brenda muzikës latino-amerikane, muzika meksikane rajonale pa rritjen më të madhe në transmetim në SHBA: 60 për qind, dhe katër nga gjashtë latino-amerikanët më të transmetuar janë meksikanë: Pezo Pluma, Eslabon Armado, Junior H dhe Fuerca Regida. Ata janë gjithashtu ndër 125 artistët e muzikës më të transmetuar.
Hitet e megayllit amerikan të popit Taylor Swift, personi i vitit i zgjedhur nga revista Time, përbëjnë 1.79 për qind të tregut amerikan, sipas raportit të Laminate. Kjo do të thotë se për çdo 78 transmetime, ka një këngë të Taylor Swift.
Megjithatë, edhe me suksesin e saj titanik dhe suksesin masiv të muzikës country dhe jo-anglisht, hip-hop vazhdon të sundojë top-listat, duke zënë 25.5 përqind të të gjitha transmetimeve./abcnews.al