YouTuber-ët do të bëjnë gjithçka për pak famë, si vendosja e një Audi në oriz për t’u tharë, ashtu si bëjmë me celularët. Ai e bleu makinën, për 56,000 dollarë nga çmimi fillestar 110,000 dollarë, pasi kishte disa defekte.
Por dëmi ishte serioz: uji kishte shkaktuar disa keqfunksionime në bateri, sistemin e ftohjes së saj, njësinë qendrore dhe rrjedhimisht sistemet e asistencës në drejtimin e automjetit, si dhe gjetkë.
Zëvendësimi i të gjitha këtyre pjesëve do të kushtonte një pasuri, pra gjysma e çmimit të shitjes. Më pas, Benoit i lindi ideja për ta zhytur në oriz për të hequr të gjithë lagështinë.
Në fund të fundit, ekziston një thënie e njohur se ajo që funksionon në një shkallë të vogël mund të funksionojë shumë mirë në shkallë të gjerë.
Ai përdori dy ton oriz për të mbuluar makinën. Më pas ai e la aty për disa ditë, dhe kur u kthye mrekullia ndodhi, makina po funksiononte.
/abcnews.al