Furgonat elektrikë, e ardhmja e automobilistikës në botë

schedule02:46 - 27 Korrik, 2022

schedule 02:46 - 27 Korrik, 2022

Zinxhiri gjigant amerikan Walmart porositi 4.5 mijë furgona elektrike nga kompania Canno për të zhvilluar tregtinë e saj elektronike dhe ky numër mund të arrijë edhe 10,000 në të ardhmen.

Pas mbylljes dhe shpalljes së porosisë, natyrisht, stoku i prodhuesit të automjeteve elektrike Canoo Vans u rrit, duke rritur menjëherë çmimin e tij me 50 për qind. Edhe e gjithë kjo pa i bërë të ditur detajet e marrëveshjes.

Walmart do t’i përdorë këto furgona për të ashtuquajturat “Last Mile Deliveries”, pra transportin e produkteve nga qendrat përfundimtare të shpërndarjes dhe magazinat për çdo konsumator që ka bërë porosinë. Në këtë mënyrë, zinxhiri amerikan forcon ndjeshëm pozicionin e tij në “luftën” e e-commerce në SHBA, kryesisht kundër Amazon.

Furgonët elektrikë të Canoo do të ndërtohen në fabrikën e kompanisë në Oklahoma dhe do të dorëzohen në Walmart në fillim të vitit 2023. Canoo i quan ato Lifestyle Delivery Vehicles , pasi përveç funksionimit elektrik ato theksojnë edhe stilin modern të dizajnit.

Para Canoo, vlen të përmendet, Walmart kishte bërë dy porosi të tjera kolosale për furgona elektrike. Në veçanti, në fillim të këtij viti ajo porositi 5,000 automjete përkatëse nga BrightDrop, një degë e General Motors , si dhe 1,100 Ford E-Transit nga kompania ovale blu.

Lëvizjet nga zinxhiri kryesor i ushqimeve në SHBA vijnë pasi përfitimi i tij është shtrydhur rëndë nga rritja e vazhdueshme e çmimit të karburanteve fosile, gjë që po i bën dërgesat në shtëpi gjithnjë e më të shtrenjta. Për të njëjtin qëllim, vitin e kaluar Walmart u njoftoi disa prej furnitorëve të saj se do të rriste tarifat për kostot e transportit të produkteve në magazinat e saj.

Shërbimi i shpërndarjes së Walmart në shtëpi quhet InHome dhe kompania, me këto investime, synon të zgjerojë disponueshmërinë e ofrimit të produkteve nga 6 milionë familje sot në 30 milionë, duke e zgjeruar këtë dispozitë në qytetet kryesore si Los Angeles dhe Çikago.

Së bashku me InHome, i cili shpërndan sende ushqimore dhe produkte super marketi në shtëpi, Walmart ka gjithashtu dorëzim Express, i cili dërgon produktet në dy orë ose më pak. Në të njëjtën kohë, ajo dëshiron të zhvillojë shërbimin e abonimit Walmart+, ku me një abonim vjetor konsumatorët të kenë dërgesa të pakufizuara të produkteve gjatë gjithë vitit. Dhe për të gjitha këto, atij i duhen gjithnjë e më shumë furgona./abcnews.al