Lista e gjigantëve të biznesit që kanë ndaluar së paguari për reklama në Platformën X po rritet.
Fox Sports, Ubisoft, Axios, TechCrunch dhe Paris Hilton’s 11:11 Media i thanë CNN se kanë shkurtuar shpenzimet e reklamave për X. Largimi i vazhdueshëm i reklamuesve sinjalizon një krizë më të thellë për X, e cila po përpiqet të joshë kompanitë e mëdha të kthehen nga ditën kur Musk bleu platformën.
Në të njëjtën kohë, gjithnjë e më shumë përdorues po largohen nga ish-Twitter dhe po kalojnë në platformat konkurruese. Shtëpia e Bardhë, në një lëvizje shumë simbolike, krijoi një llogari në Meta’s Threds, i cili aktualisht është konkurrenti më i madh i X.
Vala e fundit e daljeve filloi javën e kaluar kur IMB njoftoi se po pezullonte reklamat e saj në X pas një raporti nga mbikëqyrësi Media Matters që zbuloi se reklamat e saj po “kryheshin” krahas përmbajtjes pro-naziste në platformë.
Të premten e kaluar (17/11) kompanitë kryesore si Disney, Paramount, Comcast, Lionsgate, NBCUniversal dhe Warner Bros. Discovery, ndaluan të gjithë aktivitetin reklamues në platformë. Apple thuhet se bëri të njëjtën gjë, sipas disa agjencive të huaja të lajmeve.
Sipas CNN, dhe pavarësisht garancive të X, llogaritë e ekstremit të djathtë mbeten aktive. Në fakt, në të njëjtin raport thuhet se reklamat e Universitetit të Miçiganit janë vërejtur të “rrjedhin” në llogarinë që i përkiste Richard Spencer, një nacionalist i njohur./abcnews.al