Duke shpresuar të përfitojë nga një rritje e kërkesës për dërgesat në shtëpi, një kompani teknologjike në Singapor ka vendosur një grup robotësh për t’u sjellë banorëve ushqimet e tyre në një pjesë të qytetit.
Krijuar nga OTSAW Digital dhe të dy me emrin “Camello”, shërbimet e robotëve u janë ofruar 700 familjeve në një provë një vjeçare.
Përdoruesit mund të rezervojnë elektronikisht për qumështin dhe vezët e tyre, dhe një aplikacion i njofton ata kur roboti do të arrijë një pikë marrjeje, zakonisht hollin e një ndërtese apartamentesh.
Robotët, të cilët janë të pajisur me sensorë 3D, një aparat fotografik dhe dy ndarje secili në gjendje të mbajnë deri në 20 kg ushqim ose parcela të porositura në internet, bëjnë katër ose pesë dërgesa në ditë gjatë ditëve të javës dhe janë në thirrje për gjysmë dite të shtunën.
Ata përdorin dritën ultraviolet për të dezinfektuar veten pas çdo udhëtimi, tha shefi ekzekutiv i OTSAW Digital, Ling Ting Ming.
“Sidomos gjatë kësaj periudhe pandemie, të gjithë ndodhen pa kontakt, pa njerëz”, tha ai. Tani për tani, stafi shoqëron robotët në raundet e tyre për t’u siguruar që të mos shfaqen probleme.
Tashfique Haider, një student 25-vjeçar i cili ka provuar shërbimin, tha se mund të ishte veçanërisht i dobishëm për të moshuarit, kështu që ata nuk do të duhet të mbanin mallra në shtëpi. Por një kalimtar i shqetësuar se teknologjia mund të jetë telashe për disa.
“Klientëve më të rinj do u pëlqen. Nuk mendoj se ata (gjenerata e vjetër) do ta duan, sepse këto janë vegla që u pëlqejnë më të rinjve”, tha një amvisë 36-vjeçare Xue Ya Xin./abcnews.al