Përparimet në teknologjinë e gomave po reduktojnë vazhdimisht gjasat e kësaj pengese, por kjo nuk do të thotë që nuk duhet të jeni të përgatitur për ndonjë eventualitet.
Gomat moderne pa tub humbasin ajrin shumë më progresivisht në rast të shtypjes. Në këtë mënyrë ato ofrojnë më shumë siguri në mënyrë që të mos humbni kontrollin e automjetit.
Kontrolli i automjetit është gjithashtu çështja e parë me të cilën ju merrni një gomë. Do të vini re një dridhje në timon ose një tendencë që makina të dëshirojë të ndryshojë korsinë vetë. Atëherë duhet të armatoseni me qetësi dhe të mos bëni asnjë lëvizje të papritur paniku. Shmangni lëvizjet e papritura në frenim dhe timon. Në rast se keni shpejtësi të mjaftueshme kur ju ndodh, gjëja më e mirë për të bërë është ta lini makinën të rrotullohet dhe të ngadalësojë vetë shpejtësinë. Vetëm kur kilometrat bien mjaftueshëm, është e sigurt të priten djathtas dhe të ndalosh.
Pasi të keni vendosur trekëndëshin paralajmërues për të mbrojtur veten dhe drejtuesit e mjeteve që kalojnë, ju shqyrtoni opsionet e disponueshme që keni. Kompletet rezervë, të ndihmës dhe riparimit në anë të rrugës janë opsionet tuaja kryesore dhe në rast se jeni në një vend të shkretë rruga mund të mos jetë as një opsion.
Nëse keni një rezervë, procesi është i thjeshtë, megjithëse pak i lodhshëm. Sigurohuni që makina të jetë drejt dhe jo në një nivel të pjerrët dhe fillimisht lironi bulonat e rrotës përpara se ta ngrini. Mjafton gjysma e rrotullimit të secilës vidë dhe më pas vendosni folenë. Pasi ta ngrini, lironi plotësisht bulonat, ndërroni timonin dhe shtrëngoni bulonat në diametër të kundërt, por jo plotësisht. Pasi ta ulni makinën nga foleja, atëherë thjesht shtrëngoni plotësisht bulonat me aq forcë sa keni, edhe me peshën e trupit në çelës. Vetëm kini parasysh se rezerva është një zgjidhje domosdoshmërie sepse nuk është as për shpejtësi të mëdha, as për distanca të gjata.
Në rast se makina juaj nuk ka rezervë, kompleti i riparimit vjen për të dhënë zgjidhje. Nëse vrima është shumë e vogël, mund të përdorni vetëm ampulat e ajrit të kompresuar. Në këtë mënyrë ju do të mund të shkoni të sigurt në vullkanizues. Në rastin e një vrime më të madhe, ju përdorni të gjithë kompletin, gjë që nuk është një shkencë e madhe. Thjesht kaloni kordonin nga vrima me mjetin e posaçëm që është si kaçavidë, prisni fijen e tepërt dhe më pas fryni me ampulat që thamë më parë.
Krahas kompleteve të riparimit, së fundmi janë shfaqur edhe disa shkuma apo xhel që përdoren prej vitesh në motoçikleta. Thjesht zbrazni materialin nën presion në gomë përmes valvulës dhe ajo merr përsipër të mbyllë vrimën. Në këtë mënyrë ju do të jeni në gjendje të shkoni në mënyrë të sigurtë në vullkanizues.
Mos harroni se çfarëdo zgjidhje që të gjeni, vullkanizuesi duhet të jetë destinacioni në të gjitha rastet. Riparimet nuk janë të përhershme dhe duhet të filloni menjëherë të ndërroni vrimën e gomave me një të re, është mbi të gjitha çështje sigurie./abcnews.al