Nafta ruse është – dhe do të vazhdojë të jetë – në rezervuarët evropianë, pavarësisht bllokadës së importeve nga Moska , pasi autoritetet nuk kanë mjete për të gjurmuar origjinën e karburantit kur të jenë kryer transbordet. Në të njëjtën kohë, nafta bruto ruse – nafta Urals – ra në tregun e Shën Petersburgut në 57 dollarë për fuçi, 3 dollarë nën tavanin e vendosur nga Bashkimi Evropian.
Siç dihet, BE vendosi një ndalim për furnizimet ruse nga 5 dhjetori dhe do të ndalojë produktet ruse të naftës nga 5 shkurt 2023, pasi përpiqet të privojë Rusinë nga të ardhurat e tepërta nga transaksionet e karburanteve. Britania i dha fund importeve të naftës dhe produkteve të naftës nga 5 dhjetori.
Megjithatë, burime të tregut i thanë Reuters se fakti që origjina e naftës së papërpunuar nuk mund të gjurmohet pasi të përpunohet dhe të përzihet, bën të mundur skenarin që sasi të naftës ruse të dërgohen në vende të tilla si Turqia dhe India, dhe ato e eksportojnë atë. Vihet re se që në ditët e para të luftës , Rusia shiste naftë me ulje të konsiderueshme në vende si India, Turqia dhe Kina , që do të thotë se rafineritë e tyre kishin marzhe shumë të mëdha fitimi për produktet përfundimtare që prodhonin.
- Evropa po kërkon të plotësojë deri në 600,000 fuçi në ditë pas humbjeve ruse, sipas Eugene Lindell, një analist në konsulencën FGE.
Reputacioni i keq për furnizuesit e blerjes së karburantit rus, i kombinuar me vështirësinë e sigurimit të ngarkesave, tregon se sasi të kufizuara të naftës së papërpunuar ruse do të dërgohen direkt në Evropë, vetëm nga disa lojtarë të vegjël të tregut.
Doganat holandeze, të cilat mbikëqyrin qendrën e rëndësishme të tregtisë dhe magazinimit Amsterdam-Rotterdam-Antwerp, autoritetet britanike dhe Bursa Ndërkombëtare e Mallrave (ICE) do të kontrollojnë certifikatat zyrtare të origjinës së anijeve të importit.
Në rast dyshimi, doganat e Mbretërisë së Bashkuar dhe Holandës mund të kërkojnë dokumente shtesë për të përcaktuar origjinën e mallrave, të tilla si marrëveshjet, faturat ose faturat e ngarkesës.
ICE do të shqyrtojë gjithashtu certifikatat e uljes dhe faturat nga rafineritë ku ngarkesa është përpunuar.
Që çdo naftë të pranohet si origjinë jo-ruse, Britania, Bashkimi Evropian dhe ICE kërkojnë që ai të jetë përpunuar në thelb jashtë Rusisë.
“Prodhimi konsiderohet thelbësor vetëm nëse rezulton në prodhimin e një produkti të ri ose përfaqëson një fazë të rëndësishme të procesit të kryer në një ndërmarrje të pajisur për këtë qëllim,” thuhet në faqen e internetit të qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar.
Përzierja e naftës ruse në një vend tjetër me një ekuivalent jorus nuk do të ndryshonte origjinën e tij. Megjithatë, rafinimi i naftës së papërpunuar ruse (Urals) në naftë – në një vend tjetër – do ta bënte këtë.
Burimet e tregut të lojës së ngarkesave
vënë në dukje se është praktikisht e pamundur të gjurmohet origjina e naftës së përzier ose të rafinuar dhe është e vështirë të gjurmohen transportimet nga anije në anije (STS), që do të thotë se këto aspekte të sanksioneve varen shumë nga “e mira”. vullnetin e lojtarëve të tregut, sipas dy burimeve të industrisë së naftës që folën për Reuters.
Vëllimet e transportit ndërmjet cisternave të nisura nga Rusia janë “rritur në mënyrë dramatike” që nga shkurti, tha të dhënat e transportit dhe firma analitike Windward.
“Nëse e shkarkoni naftën ruse në një port më ‘të relaksuar’, mund ta përzieni dhe ta rieksportoni me një faturë tjetër ngarkese dhe një origjinë tjetër,” një nga burimet, i përfshirë në ruajtjen dhe transportin e produkteve të naftës. tha për Reuters.
Roli i Turqisë
Nafta ruse ka të ngjarë të dorëzohet dhe rieksportohet nga vende të tilla si Turqia dhe India, thanë burimet e tregut për Reuters.
Rusia mund të përdorë anijet e saj për të transportuar naftë në Turqi, ku mund të transferohet në cisterna të mesme, thanë dy burime të industrisë.
“Mund të mendoj se Turqia po i rieksporton fuçitë ose po i ‘pagëzon’ ato brenda vendit dhe po dërgon më shumë nga prodhimi i saj jashtë vendit,” tha analisti i Kpler, Kevin Wright.
Evropa tashmë ka filluar të zëvendësojë importet ruse të naftës me produkte të rafinuara nga Lindja e Mesme, por analistët presin që India të përpunojë më shumë naftë ruse dhe të rrisë eksportet e naftës në Evropë.
“Flota e hijes”
Kufiri evropian ndalon kompanitë e transportit dhe sigurimit që të trajtojnë ngarkesat e naftës së papërpunuar ruse nëse ajo nuk shitet me një çmim nën 60 dollarë për fuçi. Megjithë reagimet dhe kërcënimet e forta nga Rusia, nafta bruto ruse, e tregtuar në bursën e mallrave të Shën Petersburgut, humbi 7.5% më 6 dhjetor, duke zbritur në nivelin 57.27 dollarë për fuçi.
Pavarësisht hendekut të madh në çmime – Brent që lëviz rreth 80 dollarë për fuçi dhe WTI amerikan rreth 75 dollarë – shumë nga kompanitë më të mëdha të naftës, duke përfshirë “gjigantët” BP dhe Shell, kanë vendosur sanksione ndaj naftës dhe produkteve të tyre të naftës ruse.
Vendimi i Rusisë Ndërprerja e shitjes së naftës vendeve ose kompanive që i përmbahen kufirit, e kombinuar me vështirësitë e sigurimit, do të thotë se “pronarët e tankerëve të zakonshëm nuk do të jenë në gjendje të ngarkojnë naftën ruse”, tha kompania franceze e transportit BRS.
Megjithatë, kompanitë më të vogla tashmë përdorin cisterna të “flotës hije”, të cilat sigurohen që të lundrojnë me GPS të fikur, thanë disa burime të industrisë, duke shtuar se ata kanë kontrata sigurimi me ofruesit në Indi.
BRS gjithashtu vë në dukje se 111 cisterna të vjetëruara janë shitur tek kompanitë private të transportit detar që nga shkurti, me gjasë që të transportojnë naftë ruse.
/abcnews.al/