Kompania prestigjoze amerikane “Amazon”, ka kapur pragun simbolik prej 1000 miliardë dollarësh në bursë. E krijuan në vitin 1994, kompania është rritur ndjeshëm duke u bërë lider global në shitjet online dhe në fusha të tjera.
Amazon, ish libraria e vogël online që për rreth 20 vjet u shndërrua në gjigandin global të tregtisë në internet, tejkaloi të martën, vetëm disa javë pas Apple, pragun simbolik të vlerës prej 1,000 miliardë dollarësh në bursë. Grupi themeluar nga Jeff Bezos, njeriu më i pasur në botë në sajë të suksesit të kompanisë së tij, kaloi këtë prag pasditen e së martës, kur çmimi i çdo aksioni të kësaj kompanie arriti 2050.27 dollarë në Wall Street. Më herët edhe “PetroChina” në pronësi shtetërore kishte tejkaluar për shumë pak kohë vlerën prej 1 mijë milliard dollarësh në vitin 2007, kur ajo u fut në tregun e aksioneve, por shumë shpejti kjo vlerë ra për ndërmarrjen kineze.
E krijuar në vitin 1994, Amazon shiti librin e tij të parë në internet në vitin 1995. Që atëherë është zgjeruar dhe sot dominon tregtinë elektronike, apo dhe asistentët zanor inteligjentë me programin Alexa. Mjedisi i biznesit dridhet sa herë që kompania investon në një vend të ri, siç ndodhi kur nisi shërbimin e vet të videove në internet, ose blerjen e zinxhirit të supermarketeve organikë të Whole Foods. Grupi është zgjeruar gradualisht në të gjithë botën dhe tani përllogaritet që të ketë të punësuar rreth 575 mijë njerëz.
Amazon për shumë kohë ka humbur para, Jeff Bezos preferon të investojë shumë në shërbime apo produkte të reja. Por rrezikimi i tij u shpërblye: vetëm në tremujorin e dytë, grupi shënoi një fitim neto prej 2.5 miliardë dollarësh. Performanca e kompanisë, e hyrë në bursë në 1997, josh investitorët në çdo rast, veprimet në Amazonë janë më shumë se dyfishuar në një vit. /abcnews.al