Personaliteti i nënës ndikon në aftësitë e fëmijës

schedule22:51 - 9 Tetor, 2021

schedule 22:51 - 9 Tetor, 2021

Duke përdorur të dhëna nga një studim i viteve 1990, studiuesit në Universitetin e Bristol shikuan se si dhe si personaliteti dhe mënyra e të menduarit të nënës mund të ndikojë tek fëmijët dhe zhvillimin e tyre.

Ky është një nga studimet e para që lidh pikëpamjen prenatale të prindërve me aftësitë matematikore dhe shkencore të fëmijëve gjatë periudhës së tyre shkollore.

Mjetet e vlerësimit ishin nëse nëna konsideronte se përmes veprimeve të saj ajo ishte e aftë të bënte ndryshime në jetën e saj ose nëse ajo tentonte t’i linte gjërat rastësisë duke besuar se ajo që po ndodhte ishte pothuajse e paracaktuar.

Studiuesit shikuan “pozitivitetin” e 1,600 grave shtatzëna në vitet 1990 përmes përgjigjeve që ata i dhanë pyetësorëve nga një studim i ngjashëm. Ata pastaj shqyrtuan aftësinë e fëmijëve në matematikë dhe shkencë kur arritën moshën 8, 11 dhe 13 vjeç me teste të veçanta të bazuara në kurrikulën shkollore.

Gjetjet e hershme zbuluan se nënat që kishin mendim pozitiv para lindjes kishin më shumë gjasa të kishin një fëmijë që ishte i mirë në matematikë dhe shkencë. Përveç kësaj, nënat “optimiste” kishin më shumë gjasa të siguronin mbështetje ushqimore për fëmijët e tyre, t’u lexonin atyre tregime më shpesh dhe të tregonin interes për detyrat shkollore të fëmijëve të tyre dhe përparimin akademik.

Jean Golding, kreu i kërkimit në OBE, shpjegon: fëmijërinë e tij. Falë të dhënave të kohës ne mund të bëjmë lidhjet.

“Nëse zbulimet tona se arsyetimi dhe sjellja e nënës mund të ndikojnë në aftësitë e të mësuarit të fëmijës përsëriten, atëherë shanset që nënat në pritje të ndihen mirë dhe gjendja shpirtërore dhe mendimi i tyre pozitiv të kenë një efekt tek vetja, por edhe tek fëmijët e tyre. “Mund të krijojë breza të ardhshëm me fëmijë më të shëndetshëm, më optimistë dhe të pavarur.”

“Hapat e ardhshëm në fushën e psikologjisë për studiuesit do të jenë përsëritja e këtij kërkimi ndërkombëtarisht për të parë nëse ata do të arrijnë në të njëjtat përfundime. “Një studim gjithashtu mund të bëhet për të shqyrtuar nëse inkurajimi i grave për t’u bërë më optimiste do të përmirësojë zhvillimin akademik të fëmijëve të tyre.”.