Anija kozmike Starliner e Boeing ishte planifikuar të kryente misionin dhe udhëtimin e saj të parë me ekuipazh në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës (ISS) më 21 korrik, por problemet teknike e prishën atë plan.
Boeing, së bashku me agjencinë amerikane të hapësirës NASA, njoftuan se po vonojnë misionin e testimit të fluturimit të ekuipazhit për shkak të dy problemeve të reja teknike me anijen kozmike CST-100 Starliner që inxhinierët kanë vënë re.
Problemi i parë lidhet me sistemin e parashutës së avionit. Boeing projektoi kapsulën Starliner për të zbritur përsëri në Tokë duke përdorur tre parashuta. New York Times raporton se pjesëve të linjave që lidhin sistemin me kapsulën u zbulua se nuk kishin aftësinë për të përballuar ngarkesën e anijes në rast se dy nga tre parashutat do të vendoseshin. Duke pasur parasysh faktin se kapsula do të përmbajë një ekuipazh që do të duhet të kthehet në Tokë, kompania duhet të kontrollojë çdo aspekt të anijes për ta bërë atë sa më të sigurt. Boeing pret një test tjetër parashutë përpara se të caktojë një datë për një përpjekje për nisje.
Përveç parashutës, Boeing po rishqyrton përdorimin e një shiriti të caktuar për të mbështjellë telat. Natyrisht, kaseta mund të jetë e ndezshme, kështu që inxhinierët duan të përdorin një lloj tjetër për pjesët e anijes kozmike më të rrezikuara nga zjarri.
Testi i fluturimit të ekuipazhit është hapi i fundit që kompania duhet të kalojë përpara se të fillojë të dërgojë rregullisht astronautë në ISS. NASA ka zgjedhur Boeing si një nga partnerët e saj komercialë së bashku me SpaceX, dhe Starliner ka bërë disa fluturime testuese pa pilot në të kaluarën dhe ka mbetur prapa rivalit të saj. Siç dihet, SpaceX ka përfunduar tashmë dhjetë fluturime me njerëz, me të parën tashmë në vitin 2020. Përveç dërgimit të astronautëve në bordin e ISS dhe sjelljes së tyre në shtëpi, SpaceX ka dërguar edhe civilë në hapësirë.