Pas Netflix, Disney+ nis abonimin me reklama me çmim më të lirë

schedule12:14 - 9 Dhjetor, 2022

schedule 12:14 - 9 Dhjetor, 2022

Kostoja e një abonimi në Disney+ po rritet, përveç nëse përdoruesit nuk duan të paguajnë më shumë dhe zgjedhin paketën e re, më të lirë të abonimit mujor të disponueshme në SHBA që përfshin edhe reklama.

Që nga e enjtja, paketa pa reklama kushton 10,99 dollarë në muaj, një rritje prej 3 dollarë. Në të kundërt, oferta Disney + Basic me reklama kushton 7,99 dollarë në muaj. Kjo vjen rreth një muaj pas fillimit të regjimit të ri të Netflix të mbështetur nga reklamat (me 6,99 dollarë në muaj).

Platforma e njohur e transmetimit njoftoi fillimisht abonimin e mbështetur nga reklamat marsin e kaluar, duke e quajtur atë një “gur themeli” për objektivin e kompanisë për të arritur 230-260 milionë abonentë deri në vitin fiskal 2024. Që nga nëntori, Disney+ ka 164.2 milionë abonentë në mbarë botën.

Pavarësisht popullaritetit të tyre, shërbimet e transmetimit, duke përfshirë Netflix dhe HBO Max, po humbasin të ardhura. Kompanitë mediatike po kërkojnë mënyra të reja për të tërhequr abonentë dhe të ardhura.

Transmetimi i Disney humbi 1.5 miliardë dollarë në tremujor, krahasuar me një humbje prej 630 milion dollarë në tremujorin e katërt të vitit të kaluar.

“Rritja e shpejtë e Disney+ në vetëm tre vjet që nga fillimi i tij është rezultat i vendimit tonë strategjik për të investuar në krijimin e përmbajtjes së pabesueshme dhe përhapjen e shërbimit globalisht,” shkroi CEO i Disney Bob Chapek në një letër vitin e kaluar. “Ne presim që humbjet operacionale, të lidhura drejtpërdrejt me konsumatorin, të kufizohen në të ardhmen./abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!