Pronari i Facebook, Meta, po lançon një shërbim abonimi të realitetit virtual (VR) ndërsa përpiqet ta bëjë atë pjesë të biznesit të saj fitimprurës. “Meta” thotë se përdoruesit me pagesë do të kenë akses në dy lojëra të reja në muaj, shkruan “ BBC ”.
Për tre muajt e parë të vitit, kompania mëmë e Instagram postoi një humbje prej 4 miliardë dollarësh në njësinë e saj VR.
Meta përballet me konkurrencën nga firmat duke përfshirë gjigantin e teknologjisë Apple, i cili zbuloi syzet e shumëpritura të realitetit virtual këtë muaj.
Të hënën, kompania tha se shërbimi Meta Quest+, i cili kushton 7,99 dollarë në muaj ose 59,99 dollarë për një abonim vjetor, është i pajtueshëm me syzet e tij Quest 2, Quest Pro dhe Quest 3 të ardhshëm.
Në vitin 2021, CEO i Meta Mark Zuckerberg zbuloi planet për të ndërtuar një “metaverse” – një botë në internet ku njerëzit mund të luajnë lojëra, të punojnë dhe të ndërveprojnë në një mjedis virtual, shpesh duke përdorur kufje VR.
“Me kalimin e kohës, shpresoj që ne të shihemi si një kompani metaverse dhe dua të ankoroj punën dhe identitetin tonë në atë që po ndërtojmë”, tha Zuckerberg.
Shkurtin e kaluar, Meta zbuloi disa projekte ambicioze të AI, me Zuckerberg që e përshkroi AI si “çelësin për zhbllokimin e metaverses”.
Kompania raportoi një fitim prej 5.7 miliardë dollarësh për tre muajt e parë të këtij viti, duke mposhtur pritshmëritë e tregut.
Megjithatë, divizioni i saj Reality Labs, i cili prodhon syze VR dhe produkte të tjera, raportoi një humbje neto prej 4 miliardë dollarësh për periudhën.