Në një botë ku të famshmit shfrytëzojnë çdo mundësi për të investuar dhe për të fituar para shtesë, pijet alkoolike nuk janë asgjë e pazakontë. Kendall Jenner lançoi produktin “818 Tequila”, George Clooney është bashkëthemeluesi i “Casamigosa”, Dwayne Johnson prezantoi tekilën “Teremana” për fansat dhe John Legend krijoi markën e verës “LVE”. Pra, pse lëvizja e fundit e biznesit të Jennifer Lopez shkaktoi mosmiratim?
Një kompani e re e quajtur Delola shet tekila të gatshme, vodka dhe amaro spritz, pa gluten dhe me pak sheqer, dhe në krye të të gjithave, pijet mund të shijohen me akull, direkt nga shishja.
Por menjëherë pasi u njoftua nisja, fansat bënë një pyetje: pse? Pse J.Lo, një avokate e një jetese të shëndetshme që foli hapur për vendimin e saj për të shmangur alkoolin, doli me një linjë produktesh të tilla?
Në një intervistë me People, Lopez pranoi se nuk është një “pirëse e madhe”, por gjithashtu tha se kënaqet me “koktejin e rastësishëm këtu dhe atje”, që është një nga arsyet pse ajo krijoi Delola: kokteje që shijojnë shumë, por nuk janë të pashëndetshëm.
Fansat u hutuan gjithashtu nga sipërmarrja për shkak të bashkëshortit të saj Ben Affleck, i cili po shërohet nga varësia ndaj alkoolit. Natyrisht, të kesh një bashkëshort të matur nuk do të thotë që duhet të shmangësh vetë alkoolin dhe shumë njerëz që kanë partnerë të rikuperuar pinë ose punojnë në industri të lidhura me alkoolin.
Dilemat e lartpërmendura u kombinuan për të çuar në një sërë komentesh negative në postimin e saj në Instagram duke e akuzuar atë se e kishte nisur markën vetëm për para./abcnews.al