Interesi i lartë për dramat televizive turke në Spanjë çoi në nënshkrimin e marrëveshjeve të reja dhe krijimin e bashkëpunimit me eksportuesit e shërbimeve turke, gjithashtu duke u përqëndruar në këtë zonë.
Përfaqësuesit e sektorëve të filmave dhe serive televizive turke dhe spanjolle do të takohen në Stamboll nga mesi i muajit shtator, si pjesë e një ngjarjeje të organizuar nga Unioni i Eksportuesve të Shërbimit (HIB) me mbështetjen e Ministrisë së Tregtisë dhe Ambasadës së Turqisë në Madrid.
Pesë firma, përfshirë transmetuesin spanjoll RTVE, do të zhvillojnë takime me kanalet televizive turke dhe kineastët. Takimet pritet të japin bashkëpunim dhe blerje të reja.
Kompanitë e tjera që do të marrin pjesë në ngjarjen e Stambollit përfshijnë Atresmedia, Secuoya, TVG dhe ETB.
Kanalet, përveç serive televizive, thuhet se janë të hapura për nënshkrimin e kontratave për programet për fëmijë dhe dokumentarë.
Pas mbajtjes së një ngjarjeje të tillë me firmat spanjolle, HIB pret të presë vende të tjera në të gjithë botën që kërkojnë bashkëpunim të ngjashëm.
Më shumë se 20 seri televizive turke janë transmetuar deri më tani në Spanjë, fillimisht duke filluar me “Fatmagül’ün Suçu Ne?” në 2018
Sipas statistikave, ndërsa koha e mbuluar nga serialet televizive turke në televizionet spanjolle ishte 461 orë në 2018, ajo u rrit në 3,286 orë në vitin 2020. Kjo është gati nëntë orë e serialeve televizive turke që programojnë në televizionet spanjolle në ditë.
Transmetimi i kanaleve televizive private Antena 3 të serive televizive “Kadın”, “Kızım” dhe “Masumlar Apartmanı” në kohën kryesore, ndërkohë, hapi një epokë të re për serialet televizive turke në Spanjë. Shtypi spanjoll interpretoi transmetimin e serive televizive turke gjatë kohës kryesore të vendit për herë të parë si “një rrezik që rezultoi në sukses”.
“Kadın” u transmetua tre ditë në javë dhe pati një sezon të suksesshëm me një mesatare prej 2 milion shikuesish dhe 16.9% shikueshmëri.
Në një artikull të botuar në gusht në të përditshmen spanjolle El Pais, e cila theksoi se serialet televizive turke rezultuan në konkurrencë të fortë në kanalet televizive spanjolle, u tha se çelësi i suksesit në serialet televizive turke ishte “të kesh heronj me të cilët publiku mund të identifikohet lehtë, duke përpunuar konflikte emocionale universale dhe duke pasur histori të vetë-zhvillimit.”
“Serialet televizive turke, të cilat kanë arritur sukses në mbarë botën në 10 vitet e fundit, janë eksportuesit e dytë më të mëdhenj në industrinë e serive televizive botërore pas Shteteve të Bashkuara. Hasshtë bërë një fuqi e madhe”, thuhet në artikull./abcnews.al