E ardhmja e kompanisë OpenAI “me këmbë të lëkundshme”: A do të falimentojë gjigandi i AI deri në vitin 2024?

schedule18:08 - 16 Gusht, 2023

schedule 18:08 - 16 Gusht, 2023

Kur kompania OpenAI aplikoi për regjistrimin e markës tregtare “GPT”, shumë e interpretuan atë si “fillimin e fundit” për këtë kompani. Dyshimet u ngritën më tej kur numri i përdoruesve të produkteve GPT u ul, gjë që tregoi se përdoruesit po largoheshin gradualisht nga kjo platformë.

Qershori pa një rënie të ndjeshme të vizitave në faqen e internetit ChatGPT. Ndërsa disa mendonin se kjo ishte për shkak të ndryshimeve sezonale (studentëve nuk u nevojitet edhe aq shumë ky mjet gjatë verës), u bë e qartë se përdoruesit, duke përdorur ChatGPT API, po krijojnë gjithnjë e më shumë bot-et e tyre në vend që të përdorin shërbimet origjinale. Në korrik, numri i përdoruesve u ul me 12% të tjera, nga 1.7 miliardë në 1.5 miliardë.

Një API (Application Programming Interface) është një grup rregullash dhe përkufizimesh që lejojnë aplikacione të ndryshme softuerike të komunikojnë me njëri-tjetrin. Në thelb, një API vepron si një ndërmjetës që lejon një aplikacion të përdorë funksionalitetin ose të dhënat e një aplikacioni tjetër, që shpesh përdoret për të lidhur aplikacionet me shërbimet ose bazat e të dhënave online.

Megjithatë, nuk mund të thuhet se rënia e përdoruesve është problemi i vetëm. Shpenzimet operative të kompanisë u bënë të mëdha. Sipas raporteve, kostoja ditore e mirëmbajtjes së ChatGPT është 700,000 dollarë, duke vënë presion të konsiderueshëm në buxhetin e kompanisë.

Stabiliteti financiar i OpenAI është tronditur më tej nga konkurrenca. Shfaqja e modeleve të gjuhës pa pagesë në shkallë të gjerë si Llama 2, e zhvilluar nga kompania Meta në bashkëpunim me Microsoft, tërheq përdoruesit me përshtatshmërinë dhe koston e ulët.

Për më tepër, ndërsa OpenAI gjeneron të ardhura duke nxitur versionet me pagesë të shërbimeve të tij, financat specifike janë të paqarta. Parashikimet e ardhshme të të ardhurave bazohen në supozimet në lidhje me shitjet e API dhe përdorimin e chatbot-it bazuar në modelin e gjuhës GPT-4, por këto shifra janë ende të pasigurta.

Në të njëjtën kohë, Elon Musk po bëhet një lojtar gjithnjë e më i rëndësishëm në tregun e AI, me ambicie për të zhvilluar modele konkurruese të AI dhe chatbot. Kjo konkurrencë, e kombinuar me problemet aktuale të kompanisë, mund të çojë në sfida serioze për OpenAI.

Nuk ka dyshim se OpenAI është në një pikë kritike në biznesin e saj. Ndërsa përballen me sfida financiare dhe teknike, ata duhet të luftojnë edhe konkurrencën dhe të sigurojnë të ardhmen e tyre. Nëse nuk arrijnë të gjejnë një zgjidhje të qëndrueshme, falimentimi deri në fund të vitit 2024 mund të bëhet i pashmangshëm, shkruan AIM.