Çdo vit, Organizata e Konsumatorëve dhe Përdoruesve (OCU) publikon një raport në të cilin zbulon markat me makinat më të besueshme dhe më pak të besueshme në treg.
Bazuar në këto të dhëna, mund të zbulojmë se cila është marka e makinave më jo e besueshme me më shumë defekte në Evropë deri më tani.
Raporti bazohet në një anketë të 52,430 shoferëve në pesë vende evropiane, që tregon se markat aziatike vazhdojnë të udhëheqin shkallën e besueshmërisë vit pas viti.
Studimi i OCU zbulon se Lexus (95 pikë), Subaru (93 pikë) dhe Toyota (91 pikë) zënë tre vendet e para në listën e markave më të besueshme, të ndjekura nga Mitsubishi (4), Kia (5), Suzuki (6), Hyundai (7), Honda (8) dhe Mazda (9).
Kjo, natyrisht, i vendos prodhuesit evropianë në vendin e dytë, marka më e besueshme e të cilëve, sipas këtij raporti, është Seat, e cila zë vendin e 10-të. Dacia është e barabartë për pikë, e ndjekur nga Škoda, DS, Volkswagen, Smart, Peugeot, Mercedes, BMW dhe Mini, të cilët përfundojnë 20-shen e parë.
Në skajin tjetër të listës, në gjashtë pozicionet e fundit me një vlerësim të barabartë ose më pak se 68 pikë, janë Lancia, Chevrolet, Jaguar, Land Rover dhe Alfa Romeo. Së fundi, marka më pak e besueshme e makinave me më shumë avari në Evropë, sipas raportit të publikuar nga OCU, është Tesla, me vetëm 60 pikë nga gjithsej 100.
Sipas raportit të OCU, defektet më të zakonshme që kanë pasur makinat në vitin 2022 janë defektet elektrike (17 përqind), sistemi i frenimit (13 përqind), elektronika (tetë përqind), drejtimi dhe amortizimi (shtatë përqind), motori (tetë përqind) dhe kondicioner (gjashtë përqind).
Së fundi, sipas OCU, hibridet e benzinës janë makinat që prishen më pak. Kjo kategori përfshin deri në 10 modele që tejkalojnë 95 pikë besueshmërie. Ndër të gjitha, dallohen Lexus IS 2013, Toyota Corolla 2018 dhe Toyota RAV4 2013-2018./abcnews.al