Drejtuesit e Netflix, Snap dhe kompani të tjera po diskutojnë ndryshimet që po ndodhin gjatë pandemisë Covid-19.
Pandemia Covid-19 dhe bllokimet që kanë vendosur shumë shtete janë duke ndryshuar mënyrën e funksionimit të bizneseve. Ja se si disa drejtues të disa kompanive më të mëdha në botë kanë përshkruar ndryshimet që i kanë ndodhur bizneseve të tyre, shkruan La Republica.
Arvind Krishna, CEO i IBM
“Ishte një vendim i vështirë për të ndjekur udhëzimet. Por këto janë periudha të papritura dhe ky tremujor nuk është koha e duhur për të deklaruar paqarësitë tona por kjo nuk na sjell dobi as si investitorë dhe analistë, “tha z. Krishna.
Robert Swan, CEO i Kompanisë teknologjike INTEL
“Kërkesa për PC është rritur për shkak të punës nga shtëpia, por kërkesa për gjysmën e dytë të vitit është ende e paqartë. Ne po vazhdojmë të vlerësojmë se si Covid-19 ka ndikuar në ekonomi dhe si ne do të kompensojnë katalizatorët për punë dhe si do të balancojmë planet në përputhje me rrethanat, “tha z. Swan.
James Quincey, CEO i Coca-Cola
“Ne mund të jemi në fund të bllokimit të madh global, por ne kemi akoma një rrugë të gjatë përpara” tha z. Quincey.
“Nuk kemi mjaftueshëm kohë për të provuar të gjitha gjërat e reja dhe të ndryshme pasi të ardhurat janë të lëkundura,” tha Z. Quincey. “Ne pretendojmë të kthehemi në atë çfarë ka qënë. Ne do të provojmë edhe besojmë në të njejtën kohë.
Evan Spiegel, CEO i Snap
“Ne besojmë se kjo do të përshpejtojë transformimin dixhital në shumë biznese dhe se nivelet e ngritura të aktivitetit që ne po shohim sot do të çojnë në një ngritje të qëndrueshme të ekonomisë dixhitale me kalimin e kohës,” tha z. Spiegel.
Brian Niccol, CEO i një zinxhir fast-food meksikane
“Ne po shpenzojmë kohën tonë se si mund të sigurojmë biznesin pas krizës që ka shkaktuar koronavirusi. tha z. Niccol në një intervistë. “Kthehuni pas në histori, në vitin 1918, kjo sot pandemi erdhi si dikur. Ne e kaluam atëherë, dhe ne do ta kalojmë përsëri. Njerëzit janë elastikë. ”
Richard Templeton, CEO i kompanive elektronike
Templeton tha që kompanitë e tij po planifikojnë të vazhdojnë me prodhimin e çipave në fabrikat që janë akoma në punë në mënyrë që të mund të rikuperojnë ekonominë, duke pasur parasysh përvojën e tij në krizën financiare të vitit 2008.
” Në reciosionin e fundit kaluam një vit e gjysmë duke mbështetur kërkesën. Me këtë krizë, “ne duam të sigurohemi që të kemi shkallën më të lartë të opsioneve në mënyrë që të mund të arrijmë me sukses çdo rezultat”.
Jonathan Grey, Presidenti i Blackstone Group Inc.
“Ne me siguri nuk jemi në kampin” V “. Ne kemi debatuar se çfarë forme do i jepet situatës, “tha zoti Grei për Wall Street Journal. “Unë mendoj se çdo gjë do marri kohën e vet. Kjo është arsyeja pse ne nuk po nxitojmë të investojmë. ”
Sheldon Adelson, CEO Kompanisë turistike në Las Vegas
Adelson tha që operatori i kazinosë po vazhdon me një plan investimi prej 2.2 miliardë dollarësh për vendpushimet e tij në Macau, pavarësisht se të ardhurat nga lojërat e fatit në territorin kinez janë në rënie.
“Tani nuk është koha për t’u ndalur ose ngadalësuar investimet në Makau,” tha z. Adelson. “Ne po e shohim këtë mundësi dhe kemi si forcë financiare ashtu edhe angazhimin strategjik për të bërë investime shtesë. Me përpjekjen tonë për të përshpejtuar investimet në Makau, ne synojmë të kemi një rol në mbështetjen e ekonomisë lokale në një afat të shkurtër, dhe të sigurohemi që jemi në pozitën udhëheqëse për të rimëkëmbur turizmin”
Ritch Allison, CEO i një zinxhir restorantesh në Amerikë
“Industria e restoranteve po përballet me një krizë ekzistenciale, dhe askush nuk e di se sa restorante do të mbijetojnë, ose çfarë forme do të marrë industria,” tha z. Allison. “Ne gjithashtu nuk e dimë se si do të ndryshojnë konsumatorët apo se si do të ndryshojnë mënyra se si do të blejmë?
Michael Hsu, CEO i Kompanisë Kimberly-Clark
“Unë nuk besoj se kemi menduar se ndonjëhëre do të disktutojmë për modele epidemiologjike, por ja ku jemi. Dhe ne po punojmë me 11 prej tyre. Ne jemi duke përdorur ato modele për të parashikuar rezultatet, për të nxitur planifikimin e skenarëve dhe planet e emergjencës për të gjitha operacionet tona në të gjithë botën, “z. .Tha Hsu.
Olivier Le Peuch, CEO i Kompanisë ndërkombeëtare të naftës
Përkundër marrëveshjes së fundit nga prodhuesit më të mëdhenj të naftës në botë për të ulur prodhimin, “Q2 ka të ngjarë të jetë tremujori më i pasigurt dhe shkatërrues që industria ka parë ndonjëherë,” tha z. Le Peuch.
“Do të kërkojë një nivel reagimi dhe qëndrueshmëri të lartë të cilat duhet të realizohen plotësisht. Veprimet që kemi ndërmarrë deri më tani janë përqendruar në ato gjëra që mund t’i kontrollojmë në mbrojtjen e biznesit tonë me një përparësi të qartë të parave dhe likuidimeve, “tha z. Le Peuch.
Randall Stephenson, CEO i AT & T Inc
Pandemia mund të ketë “pasoja të gjata për shumë prej nesh, siç janë mbledhja, puna, udhëtimi, bashkëveprimi”, tha z. Stephenson. “Ne do të sjellim ekonomistët më të zgjuar dhe më gjenialë në botë, dhe ju mund të sillni një duzinë prej tyre, dhe do të shikojmë se sfera e rezultateve të mundshme vetëm për tremujorin e dytë të vitit 2020 është shumë e gjerë,” tha ai.
Reed Hastings, CEO i Netflix
“Ne patëm rritje të përdorueseve në mars. Në thelb kjo duket diçka pozitive për pjesën tjetër. Pra, supozimi ynë është që kjo vlerë të jetë e njejtë në krahasim me vitet që do të vijnë.
“Por ne nuk mund të hamendësojmë lehtë dhe është e vështirë të bëjmë parashikime.
Por përsëri, a do të jetë qasja në internet kaq e rëndësishme gjatë pesë viteve të ardhshme? Asgjë nuk ka ndryshuar në lidhje me këtë, “tha zoti Hastings./abcnews.al