Ndërsa Italia hyri në një fazë të re nga koronavirusi dhe mbylli dyqanet në mars, argjendari me bazë në Genova, Gismondi 1754 iu drejtua shërbimit të mesazheve ËhatsApp për të shitur një unazë diamanti 300,000 euro një klienti të pasur zviceran.
Në të njëjtën kohë, asistentët e shitjeve në markën luksoze Moncler po rregullonin dërgesat e darkave për klientët në mënyrë që ata të darkonin me stil ndërsa shikonin një video të koleksionit të fundit të markës.
Pandemia ka detyruar kompanitë e mallrave luksoze të përdorin media sociale, video dhe dyqanet virtuale për të dashuruar klientët e tyre të pasur në Europë dhe për t’i mbajtur ata të bëjnë pazar në një kohë kur turistët, veçanërisht nga Kina, kanë munguar për më shumë se një vit.
Shitësit me pakicë u rihapën në Britani dhe pjesën më të madhe të Italisë të hënën, por ata mbeten të mbyllur në Francë dhe qasja është e kufizuar në Gjermani, ku në Berlin, për shembull, kërkohet një test negativ i COVID për të hyrë në shumicën e dyqaneve.
Drejtuesit e lartë në industri thanë se kjo prirje e shitjes jashtë rrjetit tradicional të dyqaneve, ndërsa nuk zëvendëson nevojën për dyqane fizike, është këtu për të qëndruar.
“Ne jemi duke mësuar se ne gjithashtu mund të kemi një nivel të lartë shërbimi me një nivel të ulët të kontaktit fizik”, tha shefi i Moncler Remo Ruffini për Reuters. “Shitjet e largëta janë një kufi i ri, diçka në mes të tregtisë elektronike dhe një dyqani tradicional.”
Analistët thonë se bllokimet dhe “qëndrimi në qiell” nënkuptojnë që europianët e pasur kanë para për të shpenzuar nëpër hotele të zbukuruara ose restorante me yje. Markat e stilistëve janë të etura të kapin sa më shumë para nga ata.
Etiketat e firmave të njohura si Hermes, të cilat dikur ishin më të rezervuara për të shitur në internet, u është dashur të përqafojnë plotësisht tregtinë elektronike. Të ardhurat në internet për industrinë janë dyfishuar në gati 20% të shitjeve vetëm vitin e kaluar, bazuar në vlerësimet e analistëve. Boston Consulting Group pret që kjo përqindje të rritet në 25% deri në vitin 2023./abcnews.al