Babagjyshi do të ketë më pak “punë”/ Ndryshe nga vitet e tjera, prindërit e kanë të vështirë të blejnë lodra

schedule15:07 - 15 Nëntor, 2023

schedule 15:07 - 15 Nëntor, 2023

Santa Claus pritet të ketë një detyrë më të lehtë këtë Krishtlindje pasi konsumatorët në SHBA dhe Evropë i japin përparësi blerjes së gjërave thelbësore, sipas prodhuesve të lodrave dhe analistëve të industrisë.

Konsumatorët në mbarë botën po luftojnë për të përballuar inflacionin e lartë dhe rritjen e ngadaltë ekonomike. Sezoni i festave, i cili fillon me të Premten e Zezë dhe zgjat afërsisht deri në fund të dhjetorit, pritet të jetë veçanërisht i vështirë për shitësit me pakicë të artikujve jo thelbësorë.

Produktet e dashura si kukullat Barbie, figurat formuese Transformers dhe makinat Hot Wheels janë ende në krye të listave të dëshirave të fëmijëve, sipas analistëve. Megjithatë, shumë prindër nuk do të mund t’i blejnë ato këtë vit.

“Gjëja më e rëndësishme për njerëzit në këtë sezon festash është të kenë ushqim në tryezë për familjet e tyre”, tha CEO i prodhuesit të kukullave Bratz MGA Entertainment.

Prodhuesit e lodrave Habro dhe Mattel kanë paralajmëruar tashmë për shitje më të dobëta në të gjithë industrinë në tërësi. Por gjërat mund të rezultojnë të jenë edhe më të vështira sesa pritej, thanë për Reuters drejtuesit e kompanive të mëdha dhe ekspertët e industrisë së lojërave.

Aizan Larian, i kompanisë me të njëjtin emër, pret që shitjet gjatë pushimeve të ulen me 10-12% krahasuar me vitin e kaluar. Parashikime të ngjashme bëjnë edhe kompanitë e tjera të mëdha, ndërsa disa prej tyre theksojnë se do të tentojnë të ulin çmimet për të stimuluar kërkesën./abcnews.al