E ardhmja e transportit është në ujë, ose të paktën në avujt e ujit, sipas Hyundai. Gjiganti korean ka shfaqur vizionin e tij për të miratuar energjinë e hidrogjenit si një platformë kryesore e karburantit deri në vitin 2040.
Duke folur përmes Zoom, kryetari i Hyundai, Chung Eui-sun u tha mediave se kompania planifikon të elektrifikojë automjetet komerciale të automjeteve me trena elektrikë me qeliza karburanti hidrogjeni ose bateri-elektrike në të gjitha modelet deri në vitin 2028.
Furgonët më të vegjël të ndërlidhjes do të jenë automjete elektrike me bateri, ndërsa kamionë më të mëdhenj, autobusë dhe lëvizës të mëdhenj do të përdorin qeliza karburanti hidrogjeni për të fuqizuar motorët elektrikë për ngarkesa të largëta.
Qelizat e karburantit të hidrogjenit prodhojnë energji elektrike në një mënyrë të ngjashme me qelizat e baterisë litium-jon, përveç se nuk kanë nevojë për karikim pasi përdorin hidrogjen për të prodhuar energji elektrike në bord.
Hidrogjeni i ruajtur në rezervuarët e bordit ushqehet në anën negative të qelizës së karburantit, ndërsa oksigjeni ushqehet në anën pozitive dhe një katalizator ndan molekulat e hidrogjenit në protone dhe elektrone për të krijuar energji elektrike me nënproduktin “grykë” që nuk është asgjë më shumë se ujë avull.
“Vizioni i Hyundai Motor Group është të aplikojë energji hidrogjeni në të gjitha fushat e jetës dhe industrisë, siç janë shtëpitë tona, vendet e punës dhe fabrikat. Qëllimi është që hidrogjeni të bëhet i përdorshëm për të gjithë, për gjithçka dhe kudo”, tha Chung. Synimi i tij është që Hyundai të jetë prodhuesi i parë global i makinave që do të ketë një gamë 100 për qind të automjeteve komerciale me hidrogjen në shitje deri në vitin 2028.
“Përveç kësaj, ne duam të ofrojmë zgjidhje praktike për zhvillimin e qëndrueshëm të njerëzimit, dhe me këto përparime, ne synojmë të ndihmojmë në nxitjen e një shoqërie mbarë botërore të hidrogjenit deri në vitin 2040.”
Hyundai filloi eksplorimin e hidrogjenit si karburant automobilistik në vitin 1998 me makinën e tij konceptuale FCEV (Fuel Cell Vehicle) dhe zbuloi pasardhësin e tij, modelin FCEV Tucson në 2013, i cili ishte aludimi i tij i parë në prodhimin masiv. Hyundai lancoi automjetin e gjeneratës së ardhshme të qelizave të karburantit, Nexo në 2018, i ndjekur nga qeliza e parë e karburantit në botë, qeliza e karburantit Xcient vitin e kaluar.
Sipas Këshillit të Hidrogjenit, një iniciativë globale e drejtuar nga kompanitë e energjisë, transportit, industrisë dhe investimeve, energjia e hidrogjenit do të përbëjë 18 përqind të kërkesës globale të energjisë deri në vitin 2050 me një madhësi tregu prej 2.5 trilion dollarësh. Popullarizimi i energjisë së hidrogjenit vlerësohet gjithashtu se ndihmon në uljen e emetimeve të dioksidit të karbonit me më shumë se gjashtë miliardë tonë në vit.
Hyundai ka filluar prodhimin në masë të një versioni të përmirësuar të kamionit me qeliza karburanti Xcient me planet për të arritur në 400,000 shitje vjetore të automjeteve të rënda në të gjithë Evropën. Kjo është përveç zhvillimit të një sërë makinerish elektronike të gjata pesë deri në shtatë metra që do të synojnë shtatë milionë shitjet vjetore të automjeteve të lehta komerciale në nivel global deri në vitin 2030. Gjithashtu po kërkon të prodhojë një traktor të bazuar në të njëjtën teknologji që do të lëshohet në 2023.
Kompania pretendon se një pjesë e madhe e biznesit të ngarkesave të rënda do të kalojë në drejtimin autonome dhe robotikën, dhe ka zbuluar një koncept kamioni pa shofer, me motor të karburantit, për transportin e gjatë.
Koncepti i dronit të rimorkios kërkon dy karroca të fuqishme me qeliza karburanti që mund të lëvizin në mënyrë autonome përmes operacioneve në port dhe mjediseve të ngushta urbane me një rreze prej më shumë se 1.000 kilometrash nga një mbushje e vetme. Ngarkesa e tij mund të ndahet në pako duke përdorur një “mënyrë grupimi”, e cila mundëson që disa dronë rimorkio të udhëtojnë së bashku në një konfigurim pothuajse të ngjashëm me trenin, duke u ndarë pasi secila ngarkesë arrin destinacionin e saj.
Një dalje nga koncepti i dronit të rimorkios është një dron shpëtimi që kombinohet me një karrocë me qeliza karburanti për operacione kritike siç janë shuarja e zjarrit dhe shpëtimi i jetës.
Këto kanë një sistem drejtues të pavarur për ecjen e gaforreve në hapësira të ngushta dhe mund të kryejnë misione përmes imazheve të transmetuara nga droni i tij ajror i montuar në automjet me distancë deri në 500 km.
“Shkalla dhe shpeshtësia e fatkeqësive mjedisore po rritet me shpejtësi dhe ne tani përballemi me një paralajmërim të kuq për njerëzimin,” tha Chung.
“Hyundai kërkon të ofrojë zgjidhje të fuqishme dhe pragmatike për të luftuar ndryshimet klimatike përmes potencialit të jashtëzakonshëm të energjisë së hidrogjenit.”/abcnews.al