Ndryshimi nuk është i dukshëm, është relativisht i vogël, por nëse shikoni nga afër do të vini re se ikona e famshme F tani është një nuancë më e thellë e blusë dhe pak më e madhe.
Në lidhje me logon e re, pronari i Facebook-ut, Meta, vëren si më poshtë:
“Ndërsa ne vazhdojmë të evoluojmë si aplikacion dhe markë, jemi të ngazëllyer për të nisur fazën e parë të një sistemi të rifreskuar të identitetit për Facebook, i fokusuar në promovimin e eksplorimit dhe lidhjes pa mundim në çdo pikë kontakti.”
Ndryshimet
Drejtuesit e kompanisë e përshkruajnë logon e re si “më të guximshme, të gjallë, të përjetshme”. Sidoqoftë, nuk mund të mos vërehet se ka një ngjashmëri të madhe me versionin e vjetër.
Ndryshimi më i madh është sfondi, i cili ka një nuancë të ndryshme të blusë, e cila përshkruhet si një “shprehje më e sigurt e blusë bazë të Facebook-ut. Nëse shikoni më tej, do të vini re gjithashtu se vija vertikale e F është pak më e trashë, ndërsa ana e majtë e vijës horizontale të shkronjës është më e shkurtër dhe ana e djathtë ka një vijë më të lakuar.
Ndërkohë, mbetet e paqartë se sa i kushtoi Metës ridizajnimi i logos./abcnews.al