Interneti është shoqëruar gjithmonë me çrregullime të ngrënies. Mediat sociale, përmes dietave të rrepta, videove nga palestra dhe me vajza të holla, vlerësojnë më shumë imazhin dhe konsiderojnë se trupi i hollë është një arritje e jetës.
Mediat sociale janë padyshim poli më i fuqishëm i tërheqjes, por edhe një vend i ndërveprimit dinamik të miliona njerëzve çdo ditë, dhe kjo i bën ata formësuesin më të madh të opinionit publik. Karakteristika e tyre kryesore është se përdoruesit e tij mund të jenë krijues dhe konsumatorë të përmbajtjes që prodhojnë. Funksioni i tyre ka një përdorim të dyfishtë: pozitiv dhe negativ. Përdorimi i tyre pozitiv forcon lidhjet shoqërore, promovon identitetin e ekipit, por gjithashtu siguron mbështetje kur është e nevojshme. Negativi mund të bëhet jashtëzakonisht i dëmshëm dhe mashtrues, pasi paraqet dhe promovon një ideal të bukurisë dhe trupit të përsosur, i cili vetëm nuk është realist.Ky mbizotërim i jorealit ka si qëllim përfundimtar “pranimin shoqëror”. Sidoqoftë, sipas hulumtimit, njerëzit kanë më shumë gjasa të publikojnë fotografi që shpesh janë rezultat i Photoshop, duke përjetësuar kështu modele jorealiste, shkruan abcnews.al
Mediat sociale dhe çrregullimet e të ngrënit
Mediat sociale konsiderohen si një nga faktorët kyç mjedisorë që lidhen drejtpërdrejt me shfaqjen e çrregullimeve të të ngrënit nëpërmjet promovimit dhe përvetësimit të këtij modeli social të bukurisë, i cili reduktohet lehtësisht në vlerë personale. Hulumtimet tregojnë se ata që krahasojnë trupin e tyre me atë të një personi që admirojnë ose idealizojnë, përjetojnë një imazh negativ më të theksuar të trupit. Dhe çfarë na bën të krahasohemi kaq shpesh me të tjerët? Bazuar në teorinë e krahasimit shoqëror, ne e shohim veten në raport me të tjerët për të përcaktuar vlerën tonë personale duke gjykuar nëse jemi më të mirë apo më keq se dikush tjetër.
Trupi “perfekt”, kurthi i madh
Imazhi, i kombinuar me propagandën rreth stereotipeve, rrit rrezikun e çrregullimeve të ngrënies. Për shembull, 1/3 e videove të publikuara në YouTube mund të klasifikohen si “pro-anoreksi”,domethënë në favor të promovimit të anoreksisë, pasi pikëpamjet e tyre arrijnë nivelin e atyre që synojnë të informojnë me të vërtetë pasojat e sëmundjes. Diçka e ngjashme ndodh në Facebook, pasi ekspozimi ndaj imazheve të të tjerëve shpesh i shtyn gratë e reja të zhvillojnë një imazh negativ për veten për shkak të krahasimit të vazhdueshëm të trupave të tyre me ato të përdoruesve të tjerë. Dy studime të fundit kanë treguar se aksesi i shpeshtë në mediat sociale rrit simptomat që lidhen me buliminë, obsesionin me peshën dhe stërvitjen e tepërt.
Si ta menaxhoni atë
Fatkeqësisht, mediat sociale promovojnë taktika dhe praktika që prishin marrëdhëniet tona me trupin dhe ushqimin tonë! Është e pamundur që një vajzë adoleshente të rezistojë kur bombardohet me të gjitha ato mesazhe dhe imazhe që paraqesin vetëm një lloj trupi, atë të hollë dhe të vijëzuar, diçka që është e pakapshme për shumicën e femrave.
Ekzistojnë dy mënyra për të menaxhuar mediat sociale, duke synuar gjithmonë të minimizoni rrezikun e ekspozimit ndaj imazheve dhe faqeve që promovojnë praktikat e çrregullimeve të të ngrënit.
- Kontrolloni dhe shikoni se kë ndiqni: Kushtojini vëmendje faqeve që promovojnë ushqimin dhe stërvitjen. Sigurohuni që të ndiqni ato që përmirësojnë pozitivisht dietën dhe trupin tuaj dhe nuk i referoheni humbjes së peshës.
- Mos kini frikë të bëni “unfollow”: Nëse ndiheni të pushtuar nga ankthi dhe ndjenja e pamjaftueshmërisë, sepse nuk mund të përmbushni pritshmëritë e të tjerëve në rrjetet sociale, fshijini këto faqe dhe mos i ndiqni më./abcnews.al