Facebook nuk kufizon reklamat politike

schedule19:04 - 9 Janar, 2020

schedule 19:04 - 9 Janar, 2020

Facebook duket se ka vendosur të mos ndërhyjë në reklamat politike  dhe nuk do ta kufizojë mundësinë që ato  t’iu drejtohen grupimeve të caktuara.

Ndërkohë në muajin nëntor rivali kryesor i Facebook, Google kishte vendosur që të bënte një kufizim të tillë por që nuk e vuri asnjëherë në praktikë, siç ka bërë rrjeti social Tëitter që prej muajit tetor që ka ndaluar reklamat politike.

Gjithashtu Facebook nuk do të kontrollojë faktet e paraqitura në këto reklama, megjithëse është përballur me presion për këtë çështje. Ndër të tjera në reagimin e saj të fundit kompania njoftoi se do të ketë mekanizma më transparentë që synojnë t’u japin më shumë kontroll përdoruesve për sasinë e reklamave politike që do të shohin dhe do ta bëjë më të lehtë “shfletimin” e katalogut të saj online të reklamave politike.

Këto masa nuk duket se do të qetësojnë kritikët, që gjenden madje edhe në radhët e vetë punonjësve të kompanisë Facebook, të cilët shprehen se Facebook-u ka pushtet të tepruar dhe kufizime jo të mjaftueshme për ndikimin që ka ndaj zgjedhjeve dhe vetë demokracisë.

Facebook ka këmbëngulur se nuk do të verifikojë faktet e paraqitura nga reklamat politike. Kritikët thonë se kjo u jep liçensën politikanëve të gënjejnë në reklama që nuk mund të monitorohen lehtë nga shikuesit.