Në një lëvizje të madhe në transportin rrugor, Bashkimi Europian ka rënë dakord për standardet e CO2 për kamionët dhe autobusët, duke shënuar heqjen e plotë të të gjitha automjeteve me naftë deri në vitin 2040.
Marrëveshja parashikon që emetimet mesatare të dioksidit të karbonit nga kamionët dhe autobusët e rinj të shitur në BE duhet të reduktohen me 90% deri në vitin 2040 krahasuar me nivelet aktuale.
Autobusët e qytetit duhet të jenë plotësisht pa emetim pesë vjet përpara këtij afati. Vendimi është në përputhje me propozimin e Komisionit Europian, i cili ka ndaluar makinat me motorë me djegie të brendshme nga viti 2035.
Për automjetet e rënda, do të ketë një proces gradual të standardeve të CO2, duke synuar që emetimet të jenë 45% nën mesataren aktuale deri në fund të kësaj dekade dhe të rriten në 65% në 2035.
Autobusët po përballen me një objektiv reduktimi prej 90% me 2030, me autobusë që operojnë në rrugë në distanca të gjata që i nënshtrohen kufijve më të ulët të emetimeve.
Kjo shënon një sfidë të re për prodhuesit, të cilët do të duhet të zbatojnë plane të vështira për të rritur prodhimin e automjeteve elektrike dhe me hidrogjen, duke u përballur gjithashtu me sfidën e madhe të automjeteve më të lira nga Kina, si në nivel makinash ashtu edhe kamionësh.
Federata Europiane për Transportin dhe Mjedisin vlerëson se objektivat e BE-së do të rezultojnë që 30% e kamionëve të shitur në vitin 2030 dhe mbi 75% në 2040 të jenë elektrike ose me bazë hidrogjeni.
Duke përfaqësuar prodhuesit e makinave, Shoqata Europiane e Prodhuesve të Automjeteve (ACEA) pranoi natyrën e rreptë të standardeve të reja të BE-së, duke e përshkruar zbatimin si jashtëzakonisht të vështirë, ndërsa theksoi rëndësinë e kushteve kyçe si infrastruktura e karikimit elektrik dhe karburantit me hidrogjen.
/abcnews.al