Në vitin 2022 Google hoqi mbi 5.2 miliardë reklama dhe pezulloi 6.7 milionë llogari reklamuesish për shkelje të rregullave të sigurisë.
Në veçanti, më shumë se 17 milionë reklama në lidhje me luftën në Ukrainë u bllokuan sipas politikës së ngjarjeve të ndjeshme.
Këto janë disa nga numrat që përmban Raporti i Sigurisë së Reklamave, të cilin kompania e harton periodikisht.
“Që nga fillimi i luftës në Ukrainë, ne kemi vepruar për të ndaluar reklamat që shfrytëzojnë, injorojnë ose justifikojnë luftën”, shkruan në një postim zyrtar Alejandro Borgia, Drejtor Menaxhimi i Produkteve.
“Ne gjithashtu kemi pezulluar shumicën e aktiviteteve tona tregtare në Rusi në produktet tona, duke përfshirë pezullimin e shfaqjes së reklamave në Rusi dhe reklamuesit me bazë në Rusi, si dhe pezullimin e fitimit të parave të mediave të financuara nga shteti ruse në platformat tona. Gjatë vitit 2022, ne kemi qëndruar vigjilentë në zbatimin e këtyre rregullave dhe kemi bllokuar më shumë se 17 milionë reklama në lidhje me luftën në Ukrainë sipas politikës sonë të ngjarjeve të ndjeshme. Ne kemi hequr reklamat nga më shumë se 275 sajte mediatike të financuara nga shteti në platformat tona.”
Në përgjithësi, Google kujton se ka bllokuar dhe hequr më shumë se 51.2 milionë reklama për përmbajtje të papërshtatshme duke përfshirë gjuhën e urrejtjes, dhunën dhe deklaratat e dëmshme për shëndetin dhe 20.6 milionë reklama për produkte ose shërbime të rrezikshme si armët dhe eksplozivët. Ka zhvilluar një politikë specifike në lidhje me mohimin e ndryshimeve klimatike ku ka bllokuar shfaqjen e reklamave në mbi 300,000 faqe botuesish dhe për moshat nën 18 vjeç ndalon reklamat që promovojnë aplikacione takimesh, konkurse dhe lotari, si produkte për humbje peshe.
/abcnews.al