Për më shumë se tre muaj, drejtuesit e Google kanë parë Microsoft dhe startupin OpenAI duke ndezur imagjinatën e përdoruesve të internetit me ChatGPT dhe mundësitë e inteligjencës artificiale në chatbots.
Sot Google ishte qendra e vëmendjes, pasi zbuloi chatbotin e tij të AI të quajtur Bard. Chatbot-i i ri fillimisht do të jetë i disponueshëm për një numër të kufizuar përdoruesish në SHBA dhe MB dhe gradualisht do të bëhet i aksesueshëm për përdoruesit nga vendet e tjera, me më shumë opsione gjuhësore.
Kjo është lëvizja e parë e kompanisë për t’iu përgjigjur rritjes së chatbots, të udhëhequr nga OpenAI dhe Microsoft. Google, i prirur për të demonstruar se ka aftësi të ngjashme teknologjike, prezantoi Bard si një shërbim të pavarur dhe jo si pjesë të motorit të kërkimit.
Ashtu si chatbotët e tjerë, Bard bazohet në një model të madh gjuhësor, një teknologji e inteligjencës artificiale që mëson aftësi të reja duke analizuar sasi të mëdha të të dhënave nga interneti. Kjo do të thotë që chatbot shpesh mund t’i gabojë faktet dhe ndonjëherë të krijojë informacione që nuk kanë asnjë ndikim në realitet, një fenomen që studiuesit e AI e quajnë “halucinacione”.
Google theksoi se ka ndërmarrë hapat e nevojshëm për të frenuar këtë sjellje, por pranoi se kontrollet e saj nuk janë plotësisht efektive.
Inteligjenca artificiale tha jo
Kur drejtuesit demonstruan chatbot-in të hënën, sistemi refuzoi t’i përgjigjej një pyetjeje mjekësore sepse një gjë e tillë do të kërkonte informacion të saktë. Bot gjithashtu paraqiti informacion të rremë për burimin e tij, për një përgjigje në lidhje me Revolucionin Amerikan.
Në një mohim nën kutinë e pyetjeve të Bard, Google paralajmëron përdoruesit për problemet e mundshme që mund të lindin “Bard mund të shfaqë informacione të pasakta ose fyese që nuk pasqyrojnë pikëpamjet e Google”. Kompania gjithashtu u jep përdoruesve tre opsione përgjigjesh për secilën pyetje dhe i lejon ata të kontrollojnë informacionin në burime të ndryshme.
Google ka eksperimentuar me teknologjinë e Bard që nga viti 2015, por deri më tani ka lejuar qasjen vetëm në një grup të vogël “testuesish”, sepse, si OpenAI dhe chatbot-et e Microsoft-it, nuk jep gjithmonë informacion të besueshëm dhe ende mund të prezantojë dhe paragjykojë ndaj grave ose minoriteteve.
“Ne i dimë shumë mirë problemet, duhet t’ia atribuojmë tregut me përgjegjësi,” tha Eli Collins, nënkryetare e kërkimit në Google. Collins dhe Sissie Hsiao, zëvendëspresidente e produkteve të Google, thanë në një intervistë se kompania nuk ka përcaktuar ende se si do të fitojë para nga Bard.
Inteligjenca artificiale në aplikacione
Google njoftoi javën e kaluar se inteligjenca artificiale do të ndërtohet në aplikacionet e produktivitetit si Docs dhe Sheets që bizneset paguajnë për t’i përdorur. Teknologjia bazë do të vihet gjithashtu në shitje për kompanitë dhe zhvilluesit e programeve kompjuterike që kërkojnë të ndërtojnë chatbot-et e tyre ose të fuqizojnë aplikacione të reja.
“Kjo teknologji është ende në fillimet e saj,” tha Hsiao. “Ne jemi duke eksploruar se si këto përvoja mund të lidhen me produkte të ndryshme.”
Njoftimet e fundit janë fillimi i planit të Google për të prezantuar më shumë se 20 produkte dhe veçori të inteligjencës artificiale, siç raportohet nga New York Times.
Në vend që të bashkohet me motorin e tij të kërkimit, Bard është një uebsajt i pavarur që përmban një kuti pyetjesh. Në fund të secilës përgjigje është një buton “Google it”, i cili i çon përdoruesit në një skedë të re me rezultatet konvencionale të kërkimit të Google për pyetjen e dhënë.
Drejtuesit e Google e prezantuan Bard-in si një mjet kreativ të krijuar për të shkruar email, poema dhe për të udhëhequr prindërit për tema të tilla si hobi i fëmijëve. Kompania dëshiron të shikojë se si do të përdoret teknologjia për të përmirësuar më tej chatbot bazuar në përdorimin dhe reagimet.
“Ne e shohim Bardin si plotësues të kërkimit në Google,” tha Hsiao. “Ne duam të jemi të guximshëm në mënyrën se si ne inovojmë me këtë teknologji si dhe të përgjegjshëm.” /abcnews.al