Si ndikon marketingu në shqisat tona dhe në zgjedhjet e ushqimit

schedule01:28 - 3 Gusht, 2022

schedule 01:28 - 3 Gusht, 2022

Marketingu tradicional tani është bërë më modern duke përfshirë elemente eksperimentale. Edhe kjo sepse konsumatori i sotëm është në kërkim të kuptimit dhe kënaqësisë. Nuk është rastësi që mesatarisht amerikani shpenzon rreth 1200 euro në vit për ushqimin e ushqimit të shpejtë, ndërkohë që, si ne, përmbytet nga mesazhet elektronike përmes rrjeteve sociale për ofertat e ditës etj.

Në artikullin e sotëm, do të flasim për një lloj tjetër marketingu, atë të shqisave, i cili motivohet nga parimet e psikologjisë së marketingut dhe tërheq disa ose pesë shqisat e konsumatorëve dhe ndër të tjera ndikon në zgjedhjet tona ushqimore.

Vizioni

A do të tërhiqte vëmendjen një karamele bardh e zi? Me siguri jo. Shikimi është shqisa më e stimuluar nga mjedisi ynë. 80% e informacionit na vjen përmes shikimit. Ne mund të shohim mijëra reklama çdo ditë, dhe zakonisht janë sytë tanë ata që angazhohen së pari kur bien në kontakt me një produkt në një dyqan.

Gjithashtu nuk është rastësi që në shumicën e markave të ushqimit të shpejtë dominojnë e kuqja dhe e verdha. Duke qenë se nga reklamuesit dhe psikologët, ato identifikohen si ngjyrat që hapin oreksin dhe që tërheqin qendrën e dëshirës.

Erë

Mund ta imagjinoni të blini kafe pa erë? Era është një ndjenjë shumë e fuqishme dhe tërheq emocionet. Përveç kësaj, ekziston një lidhje midis aromave, emocioneve dhe kujtimeve. Një erë e këndshme çon në një vlerësim më pozitiv të produktit. Ne kemi aftësinë të njohim deri në 10,000 aroma të ndryshme. Është ajo aroma e kokoshkave me gjalpë që të çon gjithmonë në kinema. Është ajo aroma e pambukut që të kthen në ato shëtitje të pafundme me dorën e mamit dhe babit… Shumë kompani e përdorin këtë strategji për të krijuar një mjedis të këndshëm dhe optimal për të inkurajuar hyrjen në publik.

Dëgjimi

Si do të reagonit nëse nuk do të dëgjonit zhurmën shurdhuese të kapakut kur hapni një shishe me ujë të gazuar? Dëgjimi i referohet tingujve që na lejojnë të njohim një produkt. Kjo strategji mund të përfshijë gjithashtu radion, muzikën dhe televizionin. Për shembull, muzika e ngadaltë në një dyqan na bën të qëndrojmë më gjatë dhe të blejmë më shumë.

Shije

Sa ju pëlqen shijimi i ushqimeve në dyqan? Edhe unë…Të mundemi të shijojmë një ushqim rrit gjasat që ta blejmë. Fraza si “një recetë e re” ose “një shije natyrale” kanë efektin për të na joshur më shumë. Ekziston gjithashtu një marrëdhënie e drejtpërdrejtë midis shijes dhe shqisave të tjera. Për shembull, tingulli ‘crunchy’ na kujton shijen e patate të skuqura, ndërsa ngjyra e një lëngu frutash na tregon gjithashtu se çfarë shije do të ketë.

Kështu që herën tjetër kur shihni imazhin e Santa Claus-it dhe ju vjen ndërmend pije e njohur freskuese, ose kur shihni një reklamë ushqimi dhe kujtoni fëmijërinë, mendoni se është thjesht një strategji e suksesshme marketingu “shqisore”./abcnews.al

Mos rri jashtë: bashkohu me ABC News. Ne jemi kudo!