4 mënyra për të qenë më të lumtur pavarësisht nëse ka diell

schedule17:38 - 5 Dhjetor, 2021

schedule 17:38 - 5 Dhjetor, 2021

Pavarësisht se sezoni i festave na sjell gëzim, shumë njerëz luftojnë me emocione jo shumë të këndshme gjatë kësaj periudhe të errët të vitit. Nga fundi i verës, ditët po shkurtohen dhe fundi i vonë i kohës së verës do të thotë se po errësohet çdo ditë. Kur jemi të ekspozuar ndaj më pak rrezet e diellit, mund të përjetojmë shqetësime në hormonet që nxisin lumturinë, si serotonina dhe dopamina.

Humbja e shumicës së dritës së diellit padyshim luan një rol në simptomat e depresionit sezonal dhe nuk është diçka që ne mund ta kontrollojmë. Ajo që ne mund të përpiqemi të kontrollojmë, megjithatë, është të mbështesim ciklin natyral të gjumit-zgjimit të trupit, i cili ndërpritet nga ndryshimi i përditshëm i dritës së diellit.

Shikoni më poshtë 4 këshilla për lumturinë e dimrit, sipas ekspertëve:

Shëtisni ndërsa dielli është ende jashtë

Gjatë ditëve më të shkurtra, ne përjetojmë një ulje të dritës së diellit dhe një çekuilibër në ritmin tonë cirkadian, kështu që duhet të gjejmë sa më shumë ekspozim ndaj dritës së diellit. Nëse dhe kur mundeni, bëni një shëtitje dhe kaloni më shumë kohë në diell për të përthithur vitaminën D.

Provoni fototerapinë

Provoni një alternativë ndaj fototerapisë duke përdorur llamba të krijuara për të lehtësuar simptomat e çrregullimit afektiv sezonal. Dritat artificiale mund të ndihmojnë në rimbushjen e sasisë së dritës natyrale që nuk merrni aq shumë në dimër.

Mos harroni kujdesin për veten

Muajt ​​e dimrit nuk janë koha e duhur për të anashkaluar praktikat tuaja të kujdesit për veten. Në fakt, e kundërta është e vërtetë. Përpiquni t’i përmbaheni zakoneve tuaja të të ngrënit, zakoneve të gjumit dhe rutinave të kujdesit të lëkurës gjatë këtyre muajve. T’i kushtosh vëmendje lidhjes mendje-trup është jetike për të qenë më të lumtur gjatë kësaj kohe.

Qëndroni në rutinën tuaj normale të natës

Ndërsa nuk ka asnjë rekomandim zyrtar nëse duhet të rregulloni ose jo orarin tuaj të gjumit pas përfundimit të orës së ditës, përpiquni të ruani rutinën e natës sa më shumë që të jetë e mundur. Përshtatuni me veten dhe shikoni se si trupi juaj reagon ndaj këtyre ndryshimeve./abcnews.al