Zakoni i përditshëm që jep qartësi dhe forcon kujtesën

schedule22:25 - 20 Qershor, 2021

schedule 22:25 - 20 Qershor, 2021

Kush do të kishte pritur që një zakon që ne nuk donim ta bënim me asgjë të vogël do të kishte kaq shumë përfitime për qartësinë tonë të mëvonshme. Sipas Journal General Psychiatry, gjumi është i lidhur pazgjidhshmërisht me qartësinë më të mirë mendore, rrjedhshmërinë verbale dhe funksionin e mirë të kujtesës.

Ndërsa plakemi dhe pritja e jetës rritet, rritet edhe gjasat e demencës, e cila prek rreth një në dhjetë persona mbi 65 vjeç. Përveç kësaj, mënyra se si flemë ndryshon ndërsa plakemi dhe dremitja është pjesë e rutinës sonë të përditshme. Në studim, studiuesit studiuan 2,214 pacientë të shëndetshëm të moshës deri në 60 në Kinë për të parë nëse dremitjet mund të parandalonin çmendurinë dhe dëmtimin e përgjithshëm të lehtë të njohjes.

Nga pjesëmarrësit, 1534 normalisht kanë marrë një sy gjumë në mesditë, ndërsa 680 nuk kanë fjetur fare gjatë ditës. Të gjithë pjesëmarrësit iu nënshtruan testeve shëndetësore dhe vlerësimeve njohëse, si dhe një test demence. Koha mesatare e gjumit të tyre të natës ishte 6.5 orë në të dy grupet e pjesëmarrësve. Për kushtet e studimit, gjumi u përcaktua si një periudhë prej 5 minutash deri në dy orë pas drekës. Pjesëmarrësit gjithashtu morën një sy gjumë një herë në javë për çdo ditë.

Testet e demencës u përqendruan në aftësinë njohëse, kujtesën, vëmendjen, zgjidhjen e problemeve, ndërgjegjësimin se ku janë dhe rrjedhshmërinë verbale. Rezultatet e testit në pjesëmarrësit që fjetën në mesditë ishin më të mirë se ata që nuk pushonin fare. Në veçanti, vetëdija e tyre hapësinore, rrjedhshmëria verbale dhe kujtesa u përmirësuan.

Pra, sa më shumë të flini në mesditë, pasi vitet kalojnë, aq më e qartë do të jetë mendja juaj./abcnews.al