Duke ndjekur pasionin e tyre për çiklizmin, Ariadna Serra dhe bashkëpunëtorët e saj krijuan Les Mercedes, një kompani e shpërndarjes së çiklizmit nga kompania e tyre e turneut të çiklizmit në Barcelona.
Pandemia luajti një rol të madh në vendimin e tyre, në vend që të mbyllen ata vendosën të ndiqnin pasionin e tyre dhe të përfitonin nga rritja e blerjeve në internet gjatë pandemisë.
Kompania u themelua në korrik nga gjashtë gra midis moshës 35 dhe 45. Ajo identifikohet si një entitet bashkëpunues që është etik, i qëndrueshëm dhe gjithëpërfshirës.
“Dyqanet dhe baret janë kultura e lagjeve tona. Ajo që duam është të bashkojmë forcat me ta në mënyrë që ata të qëndrojnë atje dhe t’i përshtaten ndryshimeve,” tha Serra.
Deri më tani, Les Mercedes ka rreth 50 klientë kryesorë. Cikli rreth sendeve ushqimore, pijeve, luleve dhe shoqatave të blerjeve të lagjeve që kanë hedhur në treg online.
“Nuk është vetëm një kompani shpërndarjeje. Ne duam të shkojmë pak më tej,” tha Serra në selinë e kompanisë në qytetin e vjetër të Barcelonës.
Ajo shtoi se kompania synon të promovojë një qytet të orientuar drejt grave dhe klimës. Ai gjithashtu shpreson të mbështesë ekonominë në luftë që është prekur për shkak të mungesës së turizmit.
“Ne sjellim perspektivën gjinore në një sektor që është shumë mashkullor,” tha Marie Dufouleur, 42, një tjetër themeluese e kompanisë.
Ajo shtoi se pandemia u ka marrë punën por u ka dhënë një tjetër.
“Në 2021, mendoj se do të jemi akoma këtu, do të vazhdojmë të luftojmë”./abcnews.al